ENTREVISTA A EX-ALUMNES DE L’ESCOLA

Aquest curs els alumnes de 5è estem estudiant la història de la nostra escola ja que enguany fa 75 anys que es va innaugurar. Per saber com era abans l’escola vam demanar als ex-alumnes que vinguessin a explicar-nos els seus records i els vam entrevistar.

Expliquem el que vam viure i vam sentir, aquí teniua algunes frases que hem dit:

“Va ser increïble veure els ex-alumnes quan van entrar per la porta i jo crec que va ser la millor tarde del món.”

“Em vaig emocionar quan vaig parlar amb els ex-alumnes.M’agrada saber com era l’escola abans.”

“Quan els ex-alumnes van entrar a l’escola jo em vaig posar molt nerviós i quan vaig parlar amb Antoni vaig relaxar i emocionar.

“A mi em va agradar perquè quan li vaig preguntar a l’ Antonio si quan els nens i nenes estaven junts li vas fer un peto. L’ Antonio em va dir que si i també em va dir que li va donar una bofetada i nosaltres ens vam riure.

“Quan vaig veure els ex-alumnes em vaig posar nerviosa i contenta. Després vaig veure arribar la Rosario que estava molt contenta i em vaig sentir orgullosa d’entrevistar els ex-alumnes.”

“Feliç perquè vaig fer l’entrevista i trist perquè en Rasquí ens va dir que mai hem d’oblidar-nos dels nostres amics, ell no sap on són la majoria dels seus companys d’escola.

“Em vaig sentir feliç perquè va sortir tot molt bé i com un sentiment de seguir endavant per les coses que va dir la Rosario”.

“Em vaig sentir orgullós perquè vam fer l’entrevista i vam treballar amb grup fent molt bé la feina”.