Guia d’alimentació saludable

La setmana passada vam assistir a la presentació de la guia de l’alimentació saludable en l’etapa escolar. Aquesta guia, juntament amb les altres que podeu trobar a material publicat PREME,  forma part del resultat de la recerca portada a terme per part del Programa de Revisió de menús escolars (PREME).

Si voleu veure el resum de la conferència i del material que inclou la guia, podeu fer-hi  una ullada: Guia etapa escolar_Resum

Aquí teniu la guia sencera.

Amb els principis que s’inclouen a la guia, és en el que es basa el treball de la comissió de menjador que elabora menús, propostes, reducció d’alguns aliments i potenciació d’uns altres.