Exposició del cos

Famílies, heu passat ja a veure l’exposició ES-PEC-TA-CU-LAR que han fet els alumnes de 5è???

Encara esteu a temps de passar-hi!

Dijous van fer una visita guiada amb els pares i mestres que van voler escoltar el procés que havien seguit per elaborar les maquetes i per fer la documentació dels elements que calia posar, la definició, la funció que tenen, etc.

Amb aquests tipus de treballs, a banda de promoure el coneixement del medi (el cos en aquest cas), i de fer un treball plàstic per plasmar-ho, el que fem quan ho expliquem als altres és ordenar idees, pensaments i assentar tot allò que hem anat treballant durant el procés d’aprenentatge. En comunitat és com aprenem, en xarxa és com tot adquireix significat.

Treballem de manera competencial per promoure l’aprenenatge competencial!