Avis i àvies a l’escola

Avui els avis i àvies dels nens i nenes de p3 han vingut a l’escola a compartir una estona plegats.

Els avis són una peça clau per a la criança, el creixement i l’acompanyament dels nens i les nenes. Sovint els veiem acompanyar o recollir néts i nétes a l’escola però normalment qui ve a entrevistes, reunions i actes d’escola són els pares. Per aquest motiu vam pensar que  convidar-los a passar una tarda a l’escola, a conviure a l’aula, al pati, i als espais que els nens i nenes viuen cada dia, els hi donaria oportunitat de conèixer una mica més l’escola i el dia a dia dels néts i nétes.

Avui ho hem gaudit i celebrat amb ells!. Hem berenat, hem cantat, ens hem dit poemes, dites i cançons, i sobretot hem gaudit de la seva companyia a l’escola!. #juntsmultipliquem #escolaifamília

Aquí teniu algunes imatges de la tarda d’avui.

Gràcies per ser-hi avis i àvies!.

1. Mª VICTORIA MARTINEZ MESTRE

Pasamos unos momentos muy felices con nuestros nietos. Gracias al cole y profesores que nos hicieron sentir, a los abuelos, protagonistas.
    Gracias por vuestra acojida.
    Vicky (abuela de Pau)