Santa Llúcia – 15 de desembre

BENVOLGUDES FAMÍLIES, DONAT QUE SEMBLA QUE LA PREVISIÓ DE TEMPS PER DIVENDRES MILLORA, MANTINDREM LA FESTA DIVENDRES 15

Disculpeu l’enrenou de moure dates, pensem que divendres si fa mal temps farem un muntatge alternatiu, però que en tot cas a la majoria de famílies els va millor divendres que dimarts.

Al document adjunt hi teniu la informació i horaris de la festa. Feu click aquí!

FIRA DE SANTA LLÚCIA

DIVENDRES 15 DE DESEMBRE

Horari

15:05h :      Entrada de les famílies a l’escola

15:10h :      Acte d’obertura de la Fira

Un cop acabat l’acte:

–  Els alumnes de P3, P4 i P5 aniran als poxos de les corresponents classes a esperar que les famílies els recullin per anar  junts a la fira.

Els nens i nenes que no els recullin les famílies, aniran cap a la classe amb  les seves mestres.

– Els alumnes de 1r i 2n aniran cap al pati de l’hort a esperar que les  famílies els recullin per anar junts cap a la fira.

15:30 h:     Comença la venda a les paradetes

16:15h:     Sortida, tal com es fa habitualment.

Us hi esperem a tots!!

ATENCIÓ:

* Les famílies que no hi podreu assistir, feu-ho saber als tutors/es, si us plau, per tal que puguin estar al cas dels vostres fills i filles.

* En el cas que una altra família reculli al vostre fill/a feu arribar l’autorització per escrit a través de l’agenda al tutor/a.

* Les famílies de 3r, 4t i 5è que marxeu abans de l´hora de sortida, heu d´avisar a les tutores i acomiadar-vos-en.

Moltes gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *