La castanyada a l’escola

Avui ha estat un dia molt especial a l’escola, entre panellets, castanyes, contes de Halloween, tric or treaters… hem tingut una visita molt especial a l’escola.
Aquesta setmana ha estat curta però intensa, hem comptat amb les famílies que ens han ajudat a fer panellets, que… Llegeix més»

Lectura en família

Com ja sabeu a l’escola ens agrada molt compartir moments en família, perquè pugueu entrar a les aules, col·laborar en el que sigui, compartir estones amb els vostres fills i filles, donar-nos suport… i en definitiva veure i viure l’escola des de dins!.
Una de les… Llegeix més»

La música de l’escola

Cada matí, quan l’escola es desperta sentim els ocells, els primers nens  i nenes que arriben a matiners, els primer “bon dia”.
A patir de la música d’entrada, la fresa dona pas a la calma de ser tots a lloc, tots a les aules, amb diferents… Llegeix més»

Agraïment del banc dels aliments

Bon dia famílies i infants de l’escola.
Com ja sabeu els diners recollits de la fira de Sta. Llúcia es destinen per a un projecte relacionat amb el banc dels aliments.
Avui hem rebut  el seu agraïment per la nostra col·laboració. L’agraïment és per tots vosaltres, per… Llegeix més»

Reptes 0-30

Hola,
 Des de l’ajuntament ens fan arribar en el nou  Pla 0-30 (Pla Local d’Infància i Joventut), que establirà les actuacions del  període 2019-2022.
Ja tenim feta la diagnosi  i hem detectat 8 reptes als que volem donar resposta. Ens ajudes?
 Fes la teva proposta i participa en el sorteig de… Llegeix més»

Colònies d’i5 a Taradell

Després de desfer maletes, de descansar i pair totes les vivències de dos dies colònies, tornem a estar a l’escola al 100%!.
Els vostres fills i filles us deuen haver explicat mil coses de l’excursió pel bosc, del Toca-sons, de l’estona de dormir, la casa… ens… Llegeix més»