Si voleu venir a conèixer la nostra escola, si voleu venir a les PORTES OBERTES, anoteu la data a l’agenda!

DIVENDRES 23 FEBRER A LES 15h.

Us hi esperem!

Ep, aneu consultant la web que potser a última hora hem de fer algun canvi per temes organitzatius (que encara no ha sortit la informació del Departament d’ensenyament relativa a la preinscripció).

Els de 4t miren al cel!

En Benjamí ha construït el seu propi sistema solar, ho ha fet a casa, està molt engrescat amb això dels astres… i l’ha portat a la classe per compartir-ho amb tots nosaltres; els nens i nenes de 4t només acabem de començar el nostre viatge… Llegeix més»

Ha arribat el tió a infantil

Aquest matí aprofitant que no feia massa fred, hem rebut una notícia important: el tió estava a l’escola!
Ara només calia trobar-lo i portar-lo a dins l’escola perquè no passés fred!.
Després de buscar i rebuscar l’hem trobat enfilat al damunt de la caseta!. L’hem agafat i… Llegeix més»