FAMÍLIES, RESERVEU-VOS EL DIA 15 DE JUNY A LA TARDA QUE FAREM LA FESTA MAJOR DE L’ESCOLA!

I COMPTEM TAMBÉ AMB LES NOVES FAMÍLIES QUE US INCORPOREU A P3.

Reptes 0-30

Hola,
 Des de l’ajuntament ens fan arribar en el nou  Pla 0-30 (Pla Local d’Infància i Joventut), que establirà les actuacions del  període 2019-2022.
Ja tenim feta la diagnosi  i hem detectat 8 reptes als que volem donar resposta. Ens ajudes?
 Fes la teva proposta i participa en el sorteig de… Llegeix més»

Colònies d’i5 a Taradell

Després de desfer maletes, de descansar i pair totes les vivències de dos dies colònies, tornem a estar a l’escola al 100%!.
Els vostres fills i filles us deuen haver explicat mil coses de l’excursió pel bosc, del Toca-sons, de l’estona de dormir, la casa… ens… Llegeix més»

Avis i àvies a l’escola

Avui els avis i àvies dels nens i nenes de p3 han vingut a l’escola a compartir una estona plegats.
Els avis són una peça clau per a la criança, el creixement i l’acompanyament dels nens i les nenes. Sovint els veiem acompanyar o recollir néts… Llegeix més»

Ens ha nascut el primer pollet!

Els nens i nenes de p3 estan més que emocionats!
Fa uns dies us vam explicar que gràcies a les famílies de p3 ens havia arribat una incubadora a l’escola, oi? doncs hi vam posar uns ous que ens van donar i tatxaaaaant… passats 21 dies… Llegeix més»

21 dies de compte enrere!

Els nens i nenes de p3 han posat 12 ous de gallina a la nova incubadora de l’aula.

Ara estarem 21 dies controlant la temperatura i la humitat dels ous, comptarem 21 dies al calendari que hem posat a l’aula i veurem a veure què… Llegeix més»

Uns tallers carregats d’emocions!

Les nenes i nens d’infantil, ha començat la tanda de tallers aquest tercer trimestre.
Hem treballat barrejant infants de p3, p4 i p5 i fent 9 grups, un per a cada taller, i vinculat a una emoció.
Cada taller partia de la lectura d’un llibre relacionat amb… Llegeix més»

Taller de ciberassetjament

Avui alguns alumnes de 2n d’ESO de l’INS Leonardo ens han vingut a veure per fer un taller sobre el cyberassetjament amb els alumnes de 6è.
Ens han explicat diversos temes a partir d’una presentació, vídeos, jocs i role plays. L’objectiu era facilitar eines, recursos i… Llegeix més»

Quan comptem amb regletes…

Emmarcat dins el projecte de matemàtiques manipulatives, ens hem adonat que quan canviem la manera de fer el que fem habitualment, a vegades hem de desaprendre per tornar a aprendre!.
Els nens i nenes de sisè han estat fent exercicis matemàtics amb regletes.
Les regletes ens… Llegeix més»

Tancament de la marató energètica

Dilluns passat els delegats i delegades de 4t, 5è i 6è van anar a l’ajuntament a presentar el treball que hem fet des de l’escola per a la Marató d’estalvi energètic que hem fet durant el mes de març.
A l’acte hi van assistir la tinent… Llegeix més»

bibliOBRIMENT

Ja tenim lema per a la nostra #bibliorevolució. Biblioteca+ obrir+ ment!.
Us volem demanar col·laboració, necessitem les vostres opinions!. Us demanem dues coses:

• que entreu al vestíbul de l’edifici dels grans, llegiu el nostre repte i feu propostes per a les preguntes que us plantegem
  • que ens ajudeu… Llegeix més»