Si voleu venir a conèixer la nostra escola, si voleu venir a les PORTES OBERTES, anoteu la data a l’agenda!

DIVENDRES 23 FEBRER A LES 15h.

Us hi esperem!

Ep, aneu consultant la web que potser a última hora hem de fer algun canvi per temes organitzatius (ja que encara no ha sortit la informació del Departament d’ensenyament relativa a la preinscripció).

Aquí teniu el calendari de portes obertes de les escoles públiques (reviseu els canvis de dates!!!) de Sant Cugat. Calendari portes obertes Prim 2018-19

Per a l’alumnat que passa a secundària, estigueu al cas de les portes obertes dels INS! Portes obertes Secundària 18-19

Estàs pantallat? 5è

La setmana passada, els nens i les nenes de 5è vam tenir el gust de poder fer el taller “estàs pantallat?”, en el que ens van representar diferents situacions de la nostra vida quotidina on podíem veure com de dependents som de les noves

#gallery-1 {
margin:… Llegeix més»

Concurs de jocs Tisner

Un any més els alumnes de 6è de l’escola participen del concurs de jocs Tisner.
El concurs té com a objectiu crear i inventar un joc de taula. Primer els alumnes l’inventen, fan el prototip, desenvolupen les normes del joc, els materials, etc i després el … Llegeix més»

Marató energètica engegada!

Com ja us hem anat explicant al butlletí, l’escola aquest curs participa de la Marató energètica  emmarcada dins el projecte de reducció d’emissions i d’eficiència energètica de l’ajuntament de Sant Cugat.
L’objectiu de la Marató és reduir el consum energètic i donar aquest estalvi fet durant… Llegeix més»

Padrins lectors 1r- 5è

Els alumnes de 5è ja han iniciat l’activitat d’apadrinament lector amb els seus fillols/es de 1r.
Com podeu veure a les imatges, l’activitat ha estat tot un èxit! perquè tenir la sort de tenir un padrí que et llegeixi, i un fillol que t’escolti llegir, a… Llegeix més»

Hem iniciat el voluntaris lectors a 1r!

Hola famílies,
aquesta setmana els grups de 1r han començat  l’acompanyament lector a les aules. Com ja sabeu, aquest projecte s’emmarca dins el projecte de voluntariat de l’escola.
En una classe ens ha acompanyat la mare de la Frida i a l’altra la mare del Mauri.
Moltes gràcies… Llegeix més»

Ioga a 2n

El passat 19 de gener els alumnes de 2n vam fer una sessió de ioga a càrrec de la Ysabel Viloria, mare de la classe de 2n A.
Aquesta no és la primera vegada que fem aquesta activitat a classe. Ja durant el curs de 1r… Llegeix més»

Els de 4t miren al cel!

En Benjamí ha construït el seu propi sistema solar, ho ha fet a casa, està molt engrescat amb això dels astres… i l’ha portat a la classe per compartir-ho amb tots nosaltres; els nens i nenes de 4t només acabem de començar el nostre viatge… Llegeix més»

Ha arribat el tió a infantil

Aquest matí aprofitant que no feia massa fred, hem rebut una notícia important: el tió estava a l’escola!
Ara només calia trobar-lo i portar-lo a dins l’escola perquè no passés fred!.
Després de buscar i rebuscar l’hem trobat enfilat al damunt de la caseta!. L’hem agafat i… Llegeix més»