Notícies del lloc

AJUTS DE NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS

by Alberto Fernandez Soto -

S'ha obert el termini per poder demanar els ajuts pels alumnes amb necessitats educatives especials (NEE).

Per accedir-hi cliqueu aquest enllaç: AJUTS

Patum a l'escola

by Administrador/a escola -
patum
Avui, divendres, despres del pati, tots els alumnes esperaven sentir el so del tabal ja que simbolitza que inicia la patum... Una nena de P5 que feia de tabalera ha vist com la resta de companys i companyes de P3 fins a P5 la seguien fins a la pista que simbolitzava la plaça de Sant Pere de Berga.
Allà s'han representat una mica les diferents comparses amb l'ordre i la música corresponent... Tot s'ha revolucionat amb la presència d'una màscara de ple de veritat i l'aparició de l'esperada guita que els alumnes d'educació infantil saben que podran portar quan arribin a P5. un petit recull del treball fer durant la setmana on apropem als nostres alumnes una de les festes tradicionals catalanes ben propera tot gaudint de magnífiques músiques i danses. Mestres d'Educació Infantil

ALUMNES DE CICLE SUPERIOR AL TENNIS NAVARCLES

by Administrador/a escola -

Els alumnes de cinquè i sisè hem anat al tennis i pàdel de les piscines de Navarcles per fer una classe amb els seus monitors i aprofitar les instal.lacions. Gràcies a l'Oscar per poder disfrutar d'un dia diferent d'Educació Física.

Older topics...