Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Els alumnes de 2n a 6è participen al Clam
by Administrador/a escola - Tuesday, 5 May 2015, 8:29 PM

Els alumnes de 2n a 6è de primària van assistir a la projecció de la pel·lícula "Camino a la escuela" dins dels actes del festival de cinema Clam de Navarcles. Els alumnes també van participar en una exposició de treballs sobre la pel·lícula i posteriorment a les classes es va fer una xerrada per comentar-la. La pel.lícula es podrà tornar a veure el divendres 8 a l es 20:30. A l'entrada de l'auditori hi podreu veure el treball fet a l'escola.

clam1.jpgclam3.jpg

clam2.jpg

Cloenda II Jocs Florals
by Administrador/a escola - Monday, 27 April 2015, 10:40 AM

El dia de Sant Jordi a l'auditori Agustí Soler i Mas de Navarcles es va fer l'acta de cloenda i entrega de premis dels II Jocs Florals de l'escola Catalunya.

CLICA AQUÍ PER VEURE ELS ALUMNES GUANYADORS

Jocs%20Florals150008.JPG

CLICA AQUÍ PER VEURE TOTES LES IMATGES (Cedides pel fotògraf Ramon Grané)

Picture of Administrador/a escola
Minuts de silenci en record del mestre mort a l'institut Joan Fuster.
by Administrador/a escola - Tuesday, 21 April 2015, 11:45 AM

Els alumnes i professorat de l'escola hem fet a les 11:00 uns minuts de silenci en record pel mestre mort per un alumne a l'institut Joan Fuster de Barcelona. Expressant així el condol a la família, els desitjos d'una ràpida recuperació dels ferits i la total repulsa als fets que han tingut lloc en aquell centre educatiu.

20150421_110424.jpg

Ajuts menjador curs 2015-16
by Administrador/a escola - Tuesday, 7 April 2015, 3:39 PM

Benvolgudes famílies,

Us informem que s’ha iniciat el període de presentació dels ajuts individuals de menjador per al curs 2015-16 que atorga el Departament d’Ensenyament i gestiona el Consell Comarcal.

Podeu passar pel despatx a buscar els impresos de sol·licitud que heu de retornar a l’escola amb tota la documentació necessària abans del 24 d’abril.

Salutacions

La Direcció

Pau Joan Hernàndez ens ha visitat
by Administrador/a escola - Tuesday, 31 March 2015, 1:23 PM

Pau Joan Hernàndez Foto grups

El 27 de Març ens ha visitat Pau Joan Hernàndez, autor del llibre "El presoner del Casal del Diable", llegit pels alumnes de 6è aquest segon trimestre.

Picture of Xavier Costa Segarra
JA HA SORTIT EL PRIMER NÚMERO DE LA KXULA D'AQUEST CURS
by Xavier Costa Segarra - Friday, 27 March 2015, 1:12 PM

CAP%C3%87ALERA%20KXULA.jpg

(Editat per Administrador/a escola - Missatge original enviat el dijous, 3 abril 2014, 10:29)

COLÒNIES DE P5
by Administrador/a escola - Thursday, 12 March 2015, 10:42 AM

Benvolgudes famílies

Us informem que les mestres ens han trucat des de la casa de colònies de can Puig.

Ja han arribat a la casa i estan tots bé

Escola

PREINSCRIPCIONS PROPER CURS
by Administrador/a escola - Thursday, 26 February 2015, 5:42 PM

Benvolgudes famílies

Del 10 al 17 de març s'obre el termini de les preinscripcions per al curs 2015-16.

Si feu clic al document enllaçat trobareu més informació.

Recordem també als pares i mares d'alumnes de sisè que us hem fet arribar una informació de l'Institut on us convoquen a una reunió el proper dilluns, 2 de març a les 17 h a l'aula de música (planta baixa). Us informaran del procés de preinscripció, matrícula, funcionament de l'ESO i visita al centre.

Atentament

Reunió informativa noves matrícules
by Administrador/a escola - Thursday, 26 February 2015, 2:01 PM

El proper 3 de març convoquem a totes les famílies que han de fer la preinscripció a una reunió informativa que es durà a terme a l'aula d'audiovisuals (primera planta) de l'edifici verd, a les 16:45 h.

Atentament,

JORNADA DE PORTES OBERTES