SETMANA CULTURAL

QUART DIA

Aquest matí tota l’escola hem realitzat una sortida al Parc de Can Sellarès. S’ha tractat d’un matí de sensibilització sobre l’esport adaptat on hem realitzat diferents activitats de conscienciació sobre la possibilitat que tenim totes les persones per accedir a l’esport. Concretament els infants d’Ed.Infantil i Cicle Inicial han fet boccia i vòlei des del terra i els/les alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior han fet handbike i bàsquet en cadira de rodes.

A la tarda han estat les famílies de Cicle Inicial les encarregades de gaudir d’una tasrda plena de diversió.