OFERTA INICIAL DE PLACES |
ELS FOLLETS VALENTS ENS APROPEM A LES FORMES GEOMÈTRIQUES
26/03/23Els nens i nenes d’I3 estem descobrint i jugant amb les formes geomètriques que ens envolten. Ho fem des de l’observació i manipulació d’objectes de la vida diària: de l’aula, d’aliments que portem per esmorzar, … o materials més matemàtics com els blocs lògics, sense… Llegeix més»
L’OUET AMB POTES
18/03/23A LA CLASSE DEL REI LLEÓ, I4, ENS HA ARRIBAT UN CONTE MOLT ESPECIAL, L’OUET AMB POTES.
ÉS UN CONTE PENSAT PER A INFANTS AMB DÈFICIT VISUAL I ESTÀ ESCRIT AMB TINTA I AMB BRAILLE. LES IMATGES TENEN DIFERENT TEXTURES, PER ANAR DESCOBRINT.
NOSALTRES PRIMER L’HEM ESCOLTAT… Llegeix més»
BUFA QUE BUFARÀS I ELS LLAVIS TREBALLARÀS…!
17/03/23ÉS MOLT IMPORTANT TREBALLAR LA MUSCULATURA DELS LLAVIS I DELS ÒRGANS BUCOFONATORIS QUE FACILITARÀ LA PRONÚNCIA DE DIFERENTS SONS QUE UTILITZEM AL PARLAR.
ALGUNS ALUMNES DE I3, I4, 1r i 2n FEM PRÀXIES I JOCS DE BUFAR…, TREBALLEM ALHORA QUE ELLS I ELLES S’HO PASSEN MOLT… Llegeix més»
INICIEM UNA NOVA WEBQUEST A SISÈ
15/03/23L’alumnat de sisè ha iniciat una nova tasca WebQuest a medi natural. Recordem que una WebQuest és una proposta didàctica de recerca guiada, que utilitza principalment recursos d’Internet. Té en compte el desenvolupament de les competències bàsiques, contempla el treball cooperatiu i la responsabilitat individual, tot prioritzant la construcció… Llegeix més»
A PRIMER FEM PLÀSTICA EN ANGLÈS
14/03/23La nostra classe de primer ha estat seleccionada per formar part d’un projecte que busca potenciar la llengua anglesa en l’àmbit oral.
Per aquest motiu els infants han començat a fer un taller de plàstica dirigit per una persona de parla anglesa. Dividim el grup en… Llegeix més»
ANGLÈS A I3: MONSTRES, COLORS, FORMES I NOMBRES
09/03/23Recordes quan tenies 3 anys i t’amoïnava trobar-te monstres? Doncs a la classe dels follets valents no els amoïna gens ni mica perquè a través de les sessions d’anglès hem descobert que els monstres no són dolents. De fet, n’hi ha monstres de tota mena: contents, tristos, enfadats, relaxats, amb por, plens d’amor i petons i sobretot monstres fets un embolic de sentiments.
Durant les darreres setmanes hem aprofitat per treballar el llibre The colour monster d’Anna Llenas i gràcies a ell hem après a reconèixer alguns colors i els nombres fins al cinc. Però això no és tot, també ens hem convertit en “shape detectives” i hem investigat els objectes de la classe tot buscant “cercles and squares”.
A continuació us deixo algunes fotos perquè pugueu gaudir-les amb nosaltres!
ELS FOLLETS VALENTS HEM GAUDIT DE L’HIVERN
06/03/23L’hivern ha anat passant per la classe dels infants d’I3, deixant-nos el fred, la neu, algun refredat i activitats que ens han permès aprendre i gaudir d’aquesta estació fresqueta però amb molt de joc.
Un conill, un cavall, un be i un cabirol ens han ensenyat… Llegeix més»
TREBALLEM UN JOC CONJUNT: EL DÒMINO
03/03/23ALGUNS ALUMNES DE I4, 1r i 2n INTENTEM APRENDRE A JUGAR CONJUNTAMENT AL DÒMINO. ÉS UNA TASCA MÉS COMPLICADA DEL QUE SEMBLA, PERQUÈ HEM D’APRENDRE A: ESPERAR I RESPECTAR EL TORN, SEGUIR LES NORMES, ENTENDRE SI NO POTS POSAR I A NO ENFADAR-SE… POC A… Llegeix més»
APRENEM UKELELE A 4t!
02/03/23A la classe de Billy Elliot els nens i les nenes s’han endinsat en el món de l’ukelele, un instrument musical de corda petit de la família de la guitarra.
S’han treballat les parts d’aquest instrument utilitzant els iPads i mitjançant un dossier, i també s’ha… Llegeix més»
PROJECTE “EL CARNAVAL”
24/02/23L’arribada del Carnaval a l’escola suposa un motiu de festa i diversió. És una època on tot és possible i on el nostre dia a dia es transforma per seguir un joc continuo de gresca i disbauxa.
A la nostra escola el Carnaval es viu com… Llegeix més»
EXCUSE ME, CAN I HAVE SOME…? – PROJECTE SHARING TO LEARN 22-23
24/02/23A les imatges podeu observar als i les alumnes del grup de 4t durant vàries de les sessions d’anglès on gràcies al projecte Sharing to Learn (on alumnes de l’institut venen una tarda a la setmana a fer classe amb nosaltres) donem un impuls a l’expressió oral en llengua anglesa.
En aquest cas, hem creat unes neveres i uns aliments que ens permeten treballar el vocabulari i les estructures gramaticals que hem estudiat a la unitat de menjar saludable. D’aquesta manera, no només hem practicat la nostra competència a l’hora de demanar menjar en una altra llengua sinó què hem aprofitat per jugar a diferents jocs intercanviant parelles on havíem d’endevinar el que l’altre tenia a la nevera, tractar d’imitar la seva nevera o donar i seguir instruccions per fer la compra. Ens ho hem passat molt bé i hem gaudit molt.
ELS ESPARRIOTS D´I5
21/02/23Des de l´escola, recuperem la figura d’aquest personatge tradicional de Carnestoltes, sent els alumnes d’I5 els encarregats de representar aquest paper. Carregats d’instruments i fent el màxim de soroll possible, els Esparriots de l’escola són els representants de Sa Majestat el Carnestoltes.
Els alumnes d’I5 recorren… Llegeix més»
L’ESPAI LINGÜÍSTIC
21/02/23L’alumnat de cicle inicial, mitjà i superior de Can Palmer ha gaudit de l’espai lingüístic, tot treballant propostes centrades en situacions d’aprenentatge que fomenten l’expressió oral i escrita en català, castellà i anglès, amb l’objectiu de potenciar diferents aspectes del llenguatge.
Els grups de cicle inicial,… Llegeix més»
L’ESPAI ARTÍSTIC
21/02/23Pintar, crear, apreciar, conèixer, són algunes de les accions que es duen a terme en l’espai artístic. Aquest, ens permet explorar i transformar les nostres idees més creatives en productes i projectes, tant individuals com en equip.
Aquest escenari polivalent, vivencial, comunitari i estètic, és generador… Llegeix més»
L’ESPAI CIENTÍFIC
21/02/23L’espai científic permet als infants observar, manipular, fer hipòtesis a través de l’experimentació.
Dins del laboratori es posa a l’abast materials i estris que necessiten per a realitzar la seva investigació sobre el repte que se’ls hi planteja. L’assaig i l’error formen part de la dinàmica… Llegeix més»
L’ESPAI MATEMÀTIC
21/02/23Operacions? Mesures? Càlcul? L’espai d’aprenentatge matemàtic és aquell escenari generador d’aprenentatge i de vivències que permetrà a l’infant aprendre, conviure, gestionar, resoldre… diferents propostes partint de les seves experiències per construir i adquirir nous coneixements.
Es plantegen diferents propostes i reptes relacionats amb sabers matemàtics per… Llegeix més»
ELS AMBIENTS DEL CICLE DE PETITS/ES
21/02/23Els ambients d’aprenentatge representen una organització on l’infant es converteix en el constructor del seu propi aprenentatge a partir del joc, la investigació i les relacions amb els companys/es. Aquesta metodologia li permet explorar amb llibertat segons els seus interessos i motivacions, prendre decisions i… Llegeix més»
ALS PETITS ENS ENCANTA EL PIANO!!!
20/02/23De mica en mica els petits d’I3, I4 i I5 anem coneixent els instruments musicals que tenim a l’escola. Aquest cop ha estat el torn del piano. Hem visitat l’aula de música i hem conegut algunes característiques i curiositats d’aquest magnífic instrument de corda. Ens… Llegeix més»
CELEBREM LA FESTA DE CARNAVAL!!!
17/02/23El Carnaval és sinònim de festa grossa, ball, música i disbauxa! Per moltes persones és una de les festes més divertides de l’any i a la nostra escola l’hem gaudit de valent!
Al matí hem pogut gaudir d’una gran jornada on tant grans com petits hem… Llegeix més»
ELS FOLLETS VALENTS GAUDIM DELS TASTETS DE CARNAVAL
16/02/23Els infants d’I3 estem gaudint d’una setmana plena de gresca i xerinola. El Rei i la Reina Carnestoltes han recordat els nostres Tastets de propostes i ens han fet arribar activitats molt poca-soltes.
Al Tastet de Llengua hem treballat el llenguatge oral amb el conte “La… Llegeix més»
Segueix-nos a Instagram!