L’OUET AMB POTES

A LA CLASSE DEL REI LLEÓ, I4, ENS HA ARRIBAT UN CONTE MOLT ESPECIAL, L’OUET AMB POTES.
ÉS UN CONTE PENSAT PER A INFANTS AMB DÈFICIT VISUAL I ESTÀ ESCRIT AMB TINTA I AMB BRAILLE. LES IMATGES TENEN DIFERENT TEXTURES, PER ANAR DESCOBRINT.
NOSALTRES PRIMER L’HEM ESCOLTAT… Llegeix més»

ANGLÈS A I3: MONSTRES, COLORS, FORMES I NOMBRES

Recordes quan tenies 3 anys i t’amoïnava trobar-te monstres? Doncs a la classe dels follets valents no els amoïna gens ni mica perquè a través de les sessions d’anglès hem descobert que els monstres no són dolents. De fet, n’hi ha monstres de tota mena: contents, tristos, enfadats, relaxats, amb por, plens d’amor i petons i sobretot monstres fets un embolic de sentiments.

Durant les darreres setmanes hem aprofitat per treballar el llibre The colour monster d’Anna Llenas i gràcies a ell hem après a reconèixer alguns colors i els nombres fins al cinc. Però això no és tot, també ens hem convertit en “shape detectives” i hem investigat els objectes de la classe tot buscant “cercles and squares”.

A continuació us deixo algunes fotos perquè pugueu gaudir-les amb nosaltres!

EXCUSE ME, CAN I HAVE SOME…? – PROJECTE SHARING TO LEARN 22-23

A les imatges podeu observar als i les alumnes del grup de 4t durant vàries de les sessions d’anglès on gràcies al projecte Sharing to Learn (on alumnes de l’institut venen una tarda a la setmana a fer classe amb nosaltres) donem un impuls  a l’expressió oral en llengua anglesa.

En aquest cas, hem creat unes neveres i uns aliments que ens permeten treballar el vocabulari i les estructures gramaticals que hem estudiat a la unitat de menjar saludable. D’aquesta manera, no només hem practicat la nostra competència a l’hora de demanar menjar en una altra llengua sinó què hem aprofitat per jugar a diferents jocs intercanviant parelles on havíem d’endevinar el que l’altre tenia a la nevera, tractar d’imitar la seva nevera o donar i seguir instruccions per fer la compra. Ens ho hem passat molt bé i hem gaudit molt.

ELS ESPARRIOTS D´I5

Des de l´escola, recuperem la figura d’aquest personatge tradicional de Carnestoltes, sent els alumnes d’I5 els encarregats de representar aquest paper. Carregats d’instruments i fent el màxim de soroll possible, els Esparriots de l’escola són els representants de Sa Majestat el Carnestoltes.
Els alumnes d’I5 recorren… Llegeix més»

L’ESPAI ARTÍSTIC

Pintar, crear, apreciar, conèixer, són algunes de les accions que es duen a terme en l’espai artístic. Aquest, ens permet explorar i transformar les nostres idees més creatives en productes i projectes, tant individuals com en equip.
Aquest escenari polivalent, vivencial, comunitari i estètic, és generador… Llegeix més»

L’ESPAI CIENTÍFIC

L’espai científic permet als infants observar, manipular, fer hipòtesis a través de l’experimentació. 
Dins del laboratori es posa a l’abast materials i estris que necessiten per a realitzar la seva investigació sobre el repte que se’ls hi planteja. L’assaig i l’error formen part de la dinàmica… Llegeix més»

L’ESPAI MATEMÀTIC

Operacions? Mesures? Càlcul? L’espai d’aprenentatge matemàtic és aquell escenari generador d’aprenentatge i de vivències que permetrà a l’infant aprendre, conviure, gestionar, resoldre… diferents propostes partint de les seves experiències per construir i adquirir nous coneixements.
Es plantegen diferents propostes i reptes relacionats amb sabers matemàtics per… Llegeix més»