#TRANSVERSALITAC

El passat 24 de maig es va celebrar una trobada pedagògica a l’institut Blume de Cornellà amb el nom de TRANSVERSALITAC, l’objectiu de la qual era la trobada de diferents escoles i instituts d’arreu de Catalunya per presentar com treballan les TAC (Tecnologies de l’Aprenentatge i el Coneixement) a les escoles, es a dir, com treballem amb les noves tecnologies de forma transversal en totes les àrees.
Can Palmer va estar present en aquesta trobada com a ponent, vam explicar com introduïm les noves tecnologies en el nostre dia a dia, i com aquestes estan al servei dels nostres aprenentatges i no a la inversa. Va ser una experiència molt enriquidora.