ENS VISITA L’ANDER MIRAMBELL!!!

Avui ha sigut un gran dia, l’Ander Mirambell, esportista olímpic de Skeleton ens ha vingut a visitar a l’escola. Li hem preparat una roda de premsa tal i com es mereix un gran esportista com és ell.
PHOTOCALL
Abans de la roda de premsa s’ha deixat fotografiar pels nostres… Llegeix més»

MÚSICA A INFANTIL!

Us fem un petit recull del matí musical que han realitzat el grup de nens i nenes de P3,P4,P5, que van estar amb la Sheila.
Hem començat la sessió cantant la cançó “Es l´hora de fer música”.
A continuació, la Sheila va posar l´audició del “Rellotge sincopat”… Llegeix més»

MATÍ MUSICAL

Enguany us explicarem el matí musical de la Begoña amb el seu grup.
Comencem la sessió, posant a la PDI, “L´hora de fer música”. Després escoltem i ballem al ritme de dues cançons: “A poc a poc i de pressa”  i “Fort i fluix”.
Ara que ja… Llegeix més»

Learning to draw!

Els estudiants de batxillerat del projecte Sharing to Learn ens han fet una classe de dibuix artístic en anglès! Hem gaudit i après nous conceptes tot fent servir la llengua anglesa. Gràcies per compartir amb nosaltres la vostra experiència 🙂

COLÒNIES 4T!!!

Els/les alumnes de 4t ja han tornat de colònies!!! Ho han passat molt bé i aquí us deixem una mostra del darrer dia.

TERCER DIA

JOCS A L’AIRE LLIURE