#TRANSVERSALITAC

El passat 24 de maig es va celebrar una trobada pedagògica a l’institut Blume de Cornellà amb el nom de TRANSVERSALITAC, l’objectiu de la qual era la trobada de diferents escoles i instituts d’arreu de Catalunya per presentar com treballan les TAC (Tecnologies de l’Aprenentatge… Llegeix més»

CINQUÈ DIA
Avui acomiadem una setmana plena d’esport a la nostra escola i ho fem amb un acte de cloenda organitzat pels alumnes de 3rB. Ha sigut una setmana on grans i petits hem gaudit plegats i treballat els tant importants valors de l’esport. A més,… Llegeix més»

QUART DIA
Aquest matí tota l’escola hem realitzat una sortida al Parc de Can Sellarès. S’ha tractat d’un matí de sensibilització sobre l’esport adaptat on hem realitzat diferents activitats de conscienciació sobre la possibilitat que tenim totes les persones per accedir a l’esport. Concretament els infants d’Ed.Infantil… Llegeix més»

TERCER DIA
Avui ha sigut una gran jornada esportiva!!! Hem fet unes miniolimpiades plenes de proves.

Els/les alumnes de Cicle Superior també han gaudit d’un esmorzar saludable.

A la tarda el grup de 2nB ha estat  l’encarregat d’organitzar un acte molt maco d’entrega de… Llegeix més»

SEGON DIA
El dia d’avui ha estat replet d’activitats!!! Us mostrem algunes fotografies d’algunes d’elles.
El Cicle Inicial ha fet una masterclass de zumba i de taekwondo, un dia ple d’esport!!!

A Cicle Mitjà han fet cinefòrum amb crispetes inclosses. Una manera lúdica de treballar… Llegeix més»

PRIMER DIA
Aquesta setmana comencen les nostres Jornades Culturals centrades en l’esport, el nostre tema d’escola.
Una setmana per continuar treballant els valors de l’esport, tant els individuals (esforç, superació, disciplina…) com els socials (cooperació, respecte, amistat, treball en equip…)
El dia d’ahir va iniciar-se amb l’acte d’inauguració organitzat pel… Llegeix més»

La nostra Biblioteca online

Bon dia a tothom, des d’avui pugueu accedir al catàleg de la nostra Biblioteca utilitzant l’enllaç ePèrgam de l’esquerra. Es pot consultar el material del qual disposem, així com veure recomanacions, llegir comentaris sobre llibres i accedir a guies de lectura organitzades per temes. Ara… Llegeix més»