PERSONATGE MISTERIÓS

Els/les alumnes de 4t treballen l’expressió escrita a partir d’una activitat sorpresa a l’aula que ells/es mateixos us expliquen:
“Avui els/les alumnes de quart B ens hem trobat una maleta i un sobre a la classe.
Hem decidit obrir la carta i diu que és un trota… Llegeix més»

DEURES ESTIU 6è

Aquí trobareu els deures d’estiu pels alumnes de 6è!!!

Són quatre dossiers de deures d’estiu que han realitzat el grup de caps d’estudi de les escoles públiques de Viladecans i Sant Climent per treballar les competències bàsiques de les àrees de Català, Castellà, Anglès i Matemàtiques.

Són voluntaris, nomès ho han de fer obligatoriament els alumnes que els tutors us van dir.

Bon estiu i bona feina!!!!

#TRANSVERSALITAC

El passat 24 de maig es va celebrar una trobada pedagògica a l’institut Blume de Cornellà amb el nom de TRANSVERSALITAC, l’objectiu de la qual era la trobada de diferents escoles i instituts d’arreu de Catalunya per presentar com treballan les TAC (Tecnologies de l’Aprenentatge… Llegeix més»