Marató Escolar 2018

La MARATÓ ESCOLAR és una activitat esportiva no competitiva que es fa pels carrers de Mataró el proper dissabte 2 de desembre. Hi poden participar tots els nois i noies d’aquelles escoles que s’hagin inscrit prèviament. Les edats per participar oscil·len entre els 5 i els 16 anys (De 1r a 4t E.S.O.). Cal que recordeu que no és una competició i que, per tant, no hi ha ni medalles ni trofeus.

Aquí teniu un mapa del Passeig de la Marina (darrera del Tecnocampus) amb totes les àrees. El dia de la Marató caldrà que ens trobem a la zona de concentració que està marcada en blau al plànol.

Ah! I recordeu que és una cursa PARTICIPATIVA

Si voleu saber-ne més aquí teniu un pdf amb tota la informació: XXIIIa MARATÓ ESCOLAR