CARNAVAL – 9 de febrer

MATÍ: Cap a les 10h. rebuda del  Carnestoltes. Lectura del pregó i danses dels diferents cursos.

TARDA: 15’30h Interpretació dels Playbacks dels alumnes de 5è i 6è.

Les famílies esteu convidades a la diada de Carnaval de l’escola,  Quan tothom estigui a punt, s’obriran les portes perquè les famílies pugueu entrar. Us haureu de situar al voltant de la pista. En acabar tothom tornarà a la seva classe.

Tots els nens/es han de venir esmorzats de casa.

En cas de pluja ens veurem en l’obligació de celebrar-ho a l’interior de l’edifici, per tant les famílies no hi  podreu accedir o suspendre l’acte.

Dilluns 12 de febrer –És un dels dies festius de lliure disposició. No hi haurà classe.

Us demanem que estigueu molt atents a les ordres del Carnestoltes.

Esperem que us ho passeu d’allò més bé!!!