Dia internacional de la No Violència

El 2 d’octubre, el dia del Naixement de Mahatma Gandhi, se celebra el DIA INTERNACIONAL DE LA NO VIOLÈNCIA.

A l’Escola hem volgut recordar aquest dia per rebutjar qualsevol acte de violència. Hem sortit al pati i hem cantant tots junts dues cançons que parlen de Pau on s’imaginen un món on tots els homes i les donen resolen els problemes utilitzant el diàleg.Els alumnes de 6è ens han cantat Imagine de John Lennon. Cançó que han estat treballant a l’àrea d’Anglès. Després tots junts, acompanyats per el nostre mestre de música, en Xavier, hem cantat Blowin in the wind de Bob Dylan.

Aquí teniu les versions anglesa i catalana i les lletres en anglès i català