DENIP 2018

Benvolgudes famílies:

Dimarts 30 de gener celebrem l’onzena edició de la cursa Save the Children  on hi participen tots els alumnes de l’escola, l’escola Angeleta Ferrer, Torre Llauder, Josep Manuel Peramàs i l’Institut Laia l’Arquera. Enguany també volem donar la possibilitat a un membre de cada família perquè pugui córrer al costat del seu fill o filla.

L’horari de sortida serà entre les 9:15h i les 11:00h i es farà un circuit circular que connecta les escoles participants en el cas de cicle Mitjà i Superior. Consisteix en fer tres voltes a un mateix circuit amb una distància total aproximada d’uns 4 kilòmetres.

Educació Infantil i Cicle Inicial realitzarà un circuit intern pel pati d’ infantil.

En el cas que vulgueu participar, ens hauríeu d’omplir aquest  petit formulari i entregar-ho abans del 26 de gener als tutors/es dels vostres fills:

La porta del carrer Alarona estarà oberta des de les 9:10 fins les 11:10 hores i serà l’única via d’accés al centre per les famílies. La resta de portes de l’escola estaran reservades per a la realització de la cursa dels alumnes de C.M i C.S. Heu de mirar l’horari dels vostres fills per entrar a l’escola uns 5 minuts abans de la seva cursa i us heu de dirigir, sense molestar als alumnes que estiguin fent la cursa en aquell moment, a les grades fins que toqui fer la cursa al grup del vostre fill/a.

Un cop hàgiu fet la cursa amb el vostre fill/a, us convidem a marxar de l’escola ja que és un dia on hi haurà molta afluència d’alumnes, entre els de l’escola i els dels altres centres que hi participen.

Hora de sortida (aproximat)