BONES VACANCES!

Benvolgudes famílies:
Estem acabant el segon trimestre, que ha estat curt però molt intens i profitós. Hem fet la 11ena Cursa Solidària celebrant el DENIP i ja hem pogut fer la primera collita del nostre hort i començat la segona plantada. Hem fet la tradicional tarda de jocs entre tots els nens de l’escola pel Dijous Llarder.

Hem celebrat el Carnaval dedicat als musicals de Broadway i la deliciosa sopa de pedres on grans i petits ens hem llepat els dits.  Els alumnes de 4rt han assistit a la trobada  d’Escoles Orquestrals al Museu d’Art Nacional de  Catalunya.I Acabem el trimestre amb la recollida d’aliments per la fundació Sant Joaquim.

A les classes s’han realitzat projectes molt interessants  que podreu veure reflectits a la pàgina web de l’escola.  Us convidem a gaudir-ne en  família per recordar els oments emotius viscuts i  alguns dels continguts que s’han treballat.

Els alumnes d’Infantil porten l’àlbum amb els treballs realitzats i a Primària us lliurarem l’informe amb les
notes i les observacions corresponents a les àrees d’aprenentatge. Us recordem la importància de comentar-los conjuntament amb el vostre fill  o filla, valorant tot l’esforç que hi ha dedicat i animant-lo a
continuar progressant.

Us volem agrair la col·laboració de les famílies en els tallers, a l’escudella, els acompanyaments i la participació en les activitats de famílies: AFA Set i bMig, Delegades d’aula, “Fem un cafè”, xerrades…  Amb el treball conjunt família – Escola, aconseguim millorar l’educació dels vostres fills i filles.

Moltes gràcies a tots!!!