L’ ALUMNAT DE 6È ES VACUNA

El divendres 14 d’octubre  els nens i nenes de sisè es van vacunar.

Van venir 2 infermeres i van aprofitar per preguntar  per què ens vacunen a l’escola? I ens van dir que així s’asseguraven  que  es vacuna més gent.

Ens van vacunar a la tutoria.

Hi havia una cadira perquè poguessis seure. Si tenies una samarreta de màniga llarga et deien que t’arremanguessiset   o et treiessis la samarreta. L’infermera agafava l’agulla i et punxava.

Les vacunes que ens van posar eren la de l’hepatitis A i  la de la meningitis.

Anècdotes: La de l’hepatitis  A, feia més mal que la de meningitis perquè quan et punxaven després  et feia mal el braç.

Alguna gent que entrava, estava nerviosa i   començaven a plorar.

Les pròximes vacunes seran el  21 de novembre, i ens posaran la del papil·loma, l’hepatitis A i varicel·la als alumnes que no han passat la malaltia.