CANVIS A L’ESCOLA

fusteria

Com cada any, hem començat el curs escolar amb moltes ganes i entusiasme però aquest any a més a més hi ha hagut molts canvis a l’escola durant aquest estiu.

Molts d’aquests canvis tenen a veure amb la millora dels espais per l’alumnat i els mestres:

• Han pintat tota l’escola i ara com a mínim està tot bastant net.
  • Han canviat espais de cicle superior:
    • L’aula de fusteria ara és l’aula d’anglès: Hem comprat mobles nous de colors i ha quedat molt xula.
    • L’aula que era d’audiovisuals ara és l’aula de música: Aquesta classe ha quedat molt maca i acollidora perquè l’hem posat parquet i hem tret mobles vells i atrotinats.
    • L’aula de música ara és la tutoria: Hem aprofitat el canvi d’ubicació per llençar molts llibres vells que no feien servir i que ocupaven molt d’espai a l’antiga tutoria. A més a més hem posat una taula rodona que dóna més amplitud a la tutoria.
    • I per últim la tutoria ara és el taller de fusteria: La fusteria ha quedat més petita però amb tot el material endreçat gairebé no es nota.
  • A la porta d’entrada de cicle mitjà i superior han cimentat. Tot i que el ciment no es gaire atractiu, la sorra de l’entrada embrutava força l’escola. Les dones de la neteja estan molt contentes!
  • Ens han fet cuina pròpia i ara tenim cuinera nova que es diu Vicki: Ara ja no ens porten el menjar de fora sinó que el fan a l’escola. I es nota!! Tot està més bo!!

Estem molt contents d’aquests canvis però ara toca cuidar-los per a què continuïn tant macos.

aula-dangles