PROJECTE: SI LES PARETS DEL BENVIURE PARLESSIN

Hem iniciat un projecte que es diu  si les parets del benviure parlessin? I Dins d’aquest projecte hem de fer un pressupost, per comprar unes jardineres per decorar l’escola.

Per posar les jardineres estem mesurant les finestres de cada façana i depèn la mesura de cada finestra comprarem les jardineres més grans o més petites.

Volem saber quines plantes anirien bé  a la nostra façana que li dona el sol,i li hem enviat un correu a un expert que es diu Xavi Haro per saber les plantes que necessiten sol.

El nostre grup hem pensat 3 plantes diferents que són: Petúnies, Cactus i.Cayen. hem decidit  aquestes plantes perquè són molt resistents al sol . Esperem la resposta del Xavi i  quan ens la doni ja posarem les plantes a les jardineres.

Nosaltres creiem que aquest projecte de les jardineres ha estat molt bé perquè mola fer-ho  i et diverteixes i també esta molt bé decorar l’escola !

Hugo i Alejandro 5èB