GLOBAL SCHOLAR: UNA ACTIVITAT ENGRESCADORA

ELS NENS I NENES DE 6È FAN GLOBAL SCHOLARS.

Que és el global scholars?

Global scholars, es una plataforma digital on es pot parlar amb nens i nenes d’altres llocs d’arreu del món com aquests: Nova York, Mumbai, Londres, Jakarta, Jacksonville, Warsaw, Ford Lauderdarle, Taipei, Medellin, Boston i Barcelona.

És un projecte de l’escola que cada any els nens i nenes de 6è realitzen.

Aquest any, el tema del projecte  és el menjar saludable.

De moment hem treballat la piràmide dels aliments però ara hem engegat una altra activitat on analitzem el sucre que porten alguns aliments. Hem fet un mural del menjar amb alguns productes que hem portat de casa.

La persona que representa l’escola Benviure és la Iolanda que és la professora d’anglès.

Anne, Tania, Judith P.