Euronet 50 /50

L’alumnat de 5è estem fent el projecte d’euronet per ajudar el nostre planeta a estalviar diners i energia.

L’euronet es responsabilitza de que tots utilitzem correctament l’electricitat i la calefacció per això agafem les dades de les classes. Ho fem una vegada per setmana. Les mesures les prenem en tots els espais de l’escola com per exemple el gimnàs, les aules, la biblioteca, aula de ciències inclosa la nostra classe de 5è.

Tenim uns instruments que ens serveixen per mesurar que són aquests:

• Fotòmetre que serveix per mesurar la llum.
  • Termòmetre que serveix per mesurar la temperatura i per últim la carpeta de registres que serveix per apuntar les mesures que anem observant.

Recomanem que cuideu el nostre planeta com nosaltres i per això si us plau quan marxeu de la classe apagueu la llum, també apagueu-les quan no son necessàries i aprofiteu la llum del sol. També quan noteu que la classe esta massa escalfada  podríeu apagar alguns radiadors  per no malgastar massa energia.