AUDICIÓ MUSICAL CAN MASALLERA

EXCURSIO CAN MASALLEERA

El dia 24\1\17 vam anar d’excursió al Can Mas allera a veure un espectacle d’un grup de jazz.

Algunes persones van  sortir a l’escenari a fer un petit joc. Ens van mostrar cançons que van fer ells i  ens van ensenyar què instruments utilitzen en el  jazz. Per exemple instruments com ara la guitarra, el saxo i el contrabaix.

Vam   sortir a les 9:30 caminant fins a la plaça Catalunya. vam tardar aproximadament trenta minuts en arribar.

Hem fet una entrevista a la gent que ha anat al teatre (6é i 5é) per saber a la gent que li ha agradat i a la gent que no li ha agradat.

Aquestes són algunes de les valoracions recollides:

QUE LI SEMBLA A LA GENT

A la majoria de gent li va sembla avorrit l’espectacle perquè :

-Va ser poc teatral.

-Era avorrit perquè  tota l’estona estaven fent cançons.

-El tipus de música que feien(jazz)no és la que habitualment escoltem nosaltres.

-Era avorrit perquè es va fer molt llarg.

A un altra gent li  va semblar interessant:

-Les persones que cantaven feien bromes.

-Els agrada escoltar aquesta música(jazz).

-El joc que vam fer  era molt divertit.

-Els instruments que utilitzaven eren molt agradable(guitarra, sacsofon i contra baix).

Fet per LIA I IVAN.