8 de març 2014 “RIU AMB MI”

Com ja sabreu, durant la setmana anterior al  8 de març, hem  treballat  a les aules, activitats relacionades amb aquesta celebració, incloses dins del projecte de “Coeducació, gènere i diversitat”, de la nostra Escola.

El tema central d’aquest curs ha estat: BROMES, BROMETES I GRACIETES.

En general fem broma i riem dels altres o bé fem acudits de caire sexista, ajudant a consolidar la idea de gènere que es té socialment. S’ha fet una reflexió amb l’alumnat per veure que sempre riem de la persona més feble i   que ho fem juntament amb qui considerem de la nostra tribu o estatus.

Us convidem a venir a l’Escola, demà dijous i divendres, per veure l’exposició dels treballs realitzats pels diferents cicles, que estaran exposats al vestíbul de l’escola.