Acollida i permanència

Informació sobre el servei d’acollida i permanència a l’escola:

És un servei gestionat per Educadors4uatre.

Activitats:
– Jugar col•lectivament
– Jocs de taula
– Pintar
– Escoltar i/o mirar un conte
– Cantar cançons, ballar
– Llegir
– Fer puzles, etc. per tal de gaudir del joc o bé sol/a o bé en parella, grup, aprofitant l’ocasió de conèixer alumnes de diferents edats i per exemple cooperar , ajudar-se, ensenyar, alhora que haurem d’aprendre a respectar el material i endreçar-ho.

Els nens i nenes poden escollir la que més els agradi en aquell moment. També disposen de jocs de pati com pales i galledes, firetes, , raquetes, pilotes, cordes, jocs de taula (parxís i oca, 4 en ratlla, qui és qui, escacs…), fulls i contes per pintar, contes i cavall fort per llegit o mirar…
El seu funcionament s’assembla molt a una ludoteca.

Calendari

Acollida
Des del primer dia de curs de setembre fins l’últim dia al juny.
De 8 a 9h.
Inscripció: oberta sempre

Permanència
Des del primer dia de curs fins l’últim amb horari escolar de matí i tarda. fins la 1ª setmana de juny.
De 16.30 a 17.15 o 17.30.
Inscripció: oberta sempre

Cangur jornada intensiva
El servei de cangur es realitza, les últimes setmanes de juny, durant la jornada intensiva.

El període d’inscripció es fa en el transcurs del mes de maig omplint una butlleta.
De 15.30 a 16.30 o fins 17.30h.

En aquest cas, com que el nombre d’alumnes és més elevat i ja som gairebé a l’estiu, s’utilitzen més els espais exteriors independentment que es pugui utilitzar el menjador.

Espais

Com a espai interior tenim el menjador i com a exteriors el porxo, pati de sorra i part del camp de futbol.