ANDY WARHOL “L’ART MECÀNIC”

El dijous 9 i el divendres 10 de novembre tots els nens i nenes de primer i segon, vam anar a veure “L’ Art Mecànic”. Exposició monogràfica temporal de l’artista de la segona meitat del segle XX, l’Andy Warhol (1928-1987) al Caixa-Fòrum de Barcelona.

Vam … Llegeix més»

LA CASTANYADA

Tots els nens i nenes de primer i segon ens ho hem passat molt bé celebrant la festa de La Castanyada.
Vàrem començar el divendres 27 d’octubre anant a escoltar els “Contes de Por”. Els de primer  en vàrem escoltar dos titulats: “La Nit al Castell… Llegeix més»

CONTES DE POR

Un any més, els nens i nenes de 6è hem fet els contes de por per a tots els nens i nenes de l’Escoleta. A continuació us posem els vídeos dels contes de por. Esperem que us agradin!

resized_IMG_20171030_151418

resized_IMG_20171030_151443

resized_IMG_20171030_151834_1

resized_IMG_20171030_151039

resized_IMG_20171030_151057

resized_IMG_20171030_151255

resized_IMG_20171030_151601

resized_IMG_20171030_151725

CUCANYES!

Els nens i nenes de 5è vam organitzar les cucanyes per les altres classes. Al vídeo podeu veure els jocs que es van organitzar al pati bosc pels de cicle inicial i cicle mitjà.

MOSSETS DE MONIATO

INGREDIENTS

• 450gr. de moniato rostit
    •   160gr. de sucre glas
    •   150gr. d’ametlla mòlta
    •   ½ culleradeta de canyella mòlta
    •   Galetes Napolitanes de canyella

ELABORACIÓ

• Fiquem les galetes en una bossa i amb ajuda d’un corró anem aixafant fins… Llegeix més»

CONTES DE POR: VIDEOS

ELS CONTES DE POR

Com cada any, els de 6è preparen els contes de por, i aquest any ens ha tocat a nosaltres! 🙂
Cada conte el feien 3 o 4 persones.
Ja us podeu imaginar que això ens ha portat molta feina! A finals de setembre ens… Llegeix més»

Sortida CAN 10

El dimars dia 10 d’octubre vam anar a Can Deu. Vam tocar els animals i els hi vem donar menjar. Ens van explicar coses sobre el bancal: com sembrar les plantes, el lloc, com regar-les per degoteig, els animals que es menjen les hortalisses…
Després vam anar a… Llegeix més»

Mosques i porcs

Un día un nen de la classe ens va posar un repte: quantes mosques necessitàvem  per igualar el pes de 5 porcs? Els de 6è A ens van caçar una mosca però quan vam arribar, el dia següent, la mosca era morta perquè no tenia oxigen.
La… Llegeix més»

LES HORMONES

La Loles ens va explicar que ella cada dia s’injectava hormones per créixer, a nosaltres ens va interessar molt i vam començar a estudiar les hormones. Primer ens vam fer preguntes sobre d’on venien,què feien i per on viatjaven per dins del cos. Després de… Llegeix més»

HEM DE VESTIR L’HIVERNACLE

HEM COMENÇAT A PRENDRE MIDES DE L’HIVERNACLE .
HEM DECIDIT QUE FAREM UNA MAQUETA 10 VEGADES MÉS PETITA  PERQUÈ AIXÍ NO GASTAREM DINERS PER AL PLÀSTIC. QUAN JA ESTIGUI HO FAREM 10 VEGADES MÉS GRAN. EL PAULO  VA TENIR LA IDEA I  … Llegeix més»

Dia internacional de la dona i la nena en ciència

Per commemorar el dia internacional de la dona i la nena en ciència, un grup de dones científiques, algunes d’elles mares de l’escola, ens han vingut a fer una lectura teatralitzada sobre el paper de la dona a la ciència al llarg de la història.