PORTES OBERTES 2024

Si voleu conèixer el nostre projecte d’escola, ja podeu trucar per apuntar-vos a una de les sessions de presentació:
DIVENDRES 23 DE FEBRER O DIVENDRES 1 DE MARÇ A LES 15:00 H.PLACES EXHAURIDES. NOVA DATA:

DILLUNS 4 DE MARÇ A LES 15:00 h.

Aquestes xerrades estan adreçades als adults; us demanem que hi assistiu sense les criatures ja que no els podem oferir ni l’espai ni l’atenció que requereixen.

OBRES DE MILLORA A L’EDIFICI DE PRIMÀRIA

Durant el mes de gener començaran les obres de substitució de fusteries i proteccions solars per a la millora energètica a l’Escola Bellaterra. Tindran una durada aproximada de quatre mesos i consistiran en la retirada de les fusteries i persianes existents per unes noves fusteries amb trencament de pont tèrmic.

Aquestes obres estan incloses al Pla Director d’infraestructures Educatives, que conté la planificació de les actuacions de construcció de nous centres i ampliacions però també les obres de rehabilitació, adequació i millora. Concretament, les obres d’aquest centre persegueixen millorar l’eficiència energètica i augmentar la confortabilitat de les instal·lacions.

Aquestes obres són finançades pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional de la Unió Europea (FEDER), concretament dins del recurs REACT–UE, com a part de la resposta de la Unió a la pandèmia de COVID-19, i en compliment de l’objectiu específic donar resposta a les necessitats d’escolarització dels ensenyaments obligatoris o universals en el marc del dret a l’educació.

Podeu trobar més informació sobre la programació de totes les obres en infraestructures escolars finançades amb Fons REACT-UE en aquest enllaç.

COMENCEM EL CURS 2023 2024

Som-hi. Un nou curs comença i ja fa dies que les mestres tenim al cap tot el que volem viure amb els i les alumnes. Històries que volem engegar per fer que els nens i les nenes aprenguin, gaudeixin, descobreixin, reflexionin, provin, facin i desfacin. Però sabem que aquestes idees es transformaran i seran molt millor del que imaginàvem quan les posem a l’abast dels infants i deixem que siguin ells els protagonistes. Tenim ganes de rebre’ls. Tenim ganes d’anar endavant. Som-hi, doncs.

BON ESTIU

Estimades famílies, amb aquestes paraules de Txarango ens acomiadem d’un curs on hem treballat de valent. Enguany l’aigua ha estat un element que ens ha empès a investigar i a reflexionar. Esperem que tot el que hem après ens faci millors persones. Gaudiu del que l’estiu comporta: temps de desconnexió i temps de joc en família. Ens retrobrem amb ganes al setembre, i si voleu preparar el material pel curs vinent, aquí teniu l’enllaç.

DENIP 2023

Aquest any per celebrar el DENIP vam posar la mirada en la fascinació que Paul Klee sentia per l’observació de la natura. El seu interès i curiositat per la flora, la fauna, els paisatges, les formacions geològiques i els fenòmens atmosfèrics van propiciar el desenvolupament d’una poètica singular i única. La natura, com a recurs, com a motiu d’inspiració artística o com a refugi va ser el fil conductor del nostre relat. Els arbres del parc el van inspirar a traçar línies  com les que tots junts vam construir.

La natura entesa en un sentit ampli, referint-se a  tot allò que s’ha format de manera espontània en el nostre Planeta. És en aquest sentit  que formen part de la natura tots els organismes vius que habitem el planeta, totes les substàncies materials i minerals, entre elles l’AIGUA.

Què és l’aigua? d’on surt l’aigua que gastem les persones? s’acaba? Per què necessitem aigua les persones?

TENIM PROU AIGUA PER  A TOTHOM?

Vam decidir començar a explicar-nos amb una paraula o una frase el treball iniciat a les aules en relació al projecte UNESCO

Vam dibuixar plegats els traços del nostre quadre col.lectiu. Aquest dibuix que hem començat per celebrar el DENIP, continua a les aules i sortirà en forma d’exposició cap al mes de març, quan tornarem a trobar-nos per concretar el nostre relat.

GLOBAL SCHOLARS

We are very proud to share with all of you our latest advances at the Global Scholars project “WORLD OF WATER”.
We have launched the project school’s website and there you can find all our latest steps into the world of water.

WEBSITE:

Llegeix més»

JUGUEM? BON NADAL 2022

Temps per estar junts, per compartir i per JUGAR.

Aquest Nadal us volem desitjar que JUGUEU tant com pugueu. És a partir del JOC que es produeixen molts dels aprenentatges importants de la nostra vida.

Juguem? A veure qui troba més paraules!

Que passeu unes bones festes i tingueu una bona entrada d’any!

Equip de mestres.