Acollida

Continua el servei d’ Acollida Matinal de 8 h  a  9 h., que inclou l’esmorzar (llet amb cacau, cereals o galetes i fruita tallada de temporada).

El servei d’acollida fix és un servei mensual i es facturarà a mes complet independentment de si es produeixen faltes avisades.

Podreu contactar amb la coordinadora Raquel de DLL a DV de 9 hores a 11:00 hores mitjançant una trucada, enviant un whatsApp o correu electrònic:
Telèfon de contacte 671548926
Correu electrònic: ausiasmarch.cibus@gmail.com

CONDICIONS DEL SERVEI D’ACOLLIDA

USUARI/A FIX I ESPORÀDIC

– USUARI/A FIX: Es considera usuari/a fix l’usuari/a que faci ús del servei d’acollida tots els dies
de la setmana.
– USUARI/A ESPORÀDIC: S’entendrà com esporàdic l’usuari/a que no faci ús del servei tots els
dies de la setmana.

FORMA DE PAGAMENT

– FORMA DE PAGAMENT: Mitjançant domiciliació bancària, que es tramitarà del dia 1 al 5 de
cada mes. El cobrament per domiciliació serà a mes vençut. També es podrà realitzar per
transferència, enviant el comprovant al coordinador del menjador del dia 1 al 5 de cada mes.
– Número de compte corrent servei d’acollida: ES64 0182 1013 1602 0156 8984
– Els alumnes que sol·licitin el servei d’acollida pel curs 2021-2022 han d’estar al corrent de
pagament per fer ús del mateix.
– L’impagament d’una mensualitat del servei de menjador i/o servei d’acollida impossibilita l’ús
del servei al mes següent.
– Es carregaran els rebuts tornats, amb les despeses que es generin, en la següent emissió.

CONDICIONS CANVIS D’ACOLLIDA

Tots els canvis que es vulguin realitzar en les condicions del servei d’acollida (baixes, dies, etc.),
s’haurà d’informar a la coordinació del centre abans del dia 20 de cada mes i s’aplicaran a partir
del dia 1 del mes següent.