III CERTÀMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El divendres 21 d’abril a la nostra escola vam celebrar el dia de Sant Jordi i el Dia Internacional del llibre.
Una de les activitats que vam organitzar va ser el III CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA. Aquest any els alumnes van llegir alguns poemes en català, castellà i anglès.
Vam convidar la Gemma i l’Àngels de la biblioteca Terra Baixa del Vendrell a participar en el certamen. Des d’aquí, tornem a agrair la seva assistència.

1. Araceli Altès

Enhorabona a tota l’escola per la celebració d’aquest petit però gran acte; cada un de nosaltres va fer que això fos possible. I felicitats especialment als alumnes que van llegir en veu alta; darrere d’aquest dia hi havia moltes hores de preparació i ho van fer molt bé!