Els alumnes dels Cicle Mitjà i Superior visiten les Residències Sant Antoni i del Carme

El dia 18 de desembre, una representació d’alumnes del Cicle Mitjà va anar a cantar unes nadales i a recitar uns poemes a la gent gran de la Residència Sant Antoni. L’endemà, els alumnes del Cicle Superior van anar a la Residència del Carme amb la mateixa finalitat. Han estat unes experiències molt emotives, ja que totes i tots estaven molt emocionats i … nosaltres també !!!
Esperem poder repetir aquesta activitat que ens omple de felicitat. Molts petons per tots els nostres avis !!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *