Benvinguts i benvingudes al web de l’Escola Àngel Guimerà

PUBLICACIÓ DEL BAREM PROVISIONAL PER A LA PREINSCRIPCIÓ

Des d’avui 17 d’abril, ja podeu consultar el barem provisional per a la preinscripció 2024-2025.

Trobareu l’enllaç a la llista al nostre tauler de preinscripció.

Què ve ara?

• Del 17 al 22 d’abril de 2024: presentació de reclamacions. Durant aquest període, si detectes alguna errada o anomalia en el barem assignat, pots presentar una reclamació (utilitzant l’eina electrònica per adjuntar reclamacions).
  • 25 d’abril de 2024: llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions. Publicarem la llista de sol·licituds amb la puntuació i el número de desempat corresponent.

EN PIO ENS VISITA

Avui a la tarda ens ha visitat en Pio a l’escola.

Ja fa uns dies, ens vam assabentar que la Paula havia guayat el concurs de contes infantils de l’Associació Guixanet amb la història “El Pio a la cavalcada de reis”. Avui, en Pio ha vingut per explicar-nos en què consistia el premi, i és que tant la Paula com tots els nens i nenes de sisè podran anar de manera gratuïta al CosmoCaixa de Barcelona.

Enhorabona per la feina!

ESPAIS 2n TRIMESTRE I4

Us deixem el recull de fotos dels espais del segon trimestre. Com ja sabeu en els espais els infants disposen d’un ventall de propostes d’aprenentatge que els permeten actuar, observar, construir, aprendre, inventar, crear, imaginar, compartir, i emocionar-se interactuant entre ells.

En les sessions d’espais hem experimentat, hem fet lectoescriptura, llenguatge matemàtic, ed. artística…

Cada dia els infants són més autònoms i van millorant les seves habilitats cognitives i socials.

I4 A I4 B

L’ESPILL ENCANTAT – CICLE MITJÀ

El passat dilluns 18 de març els i les alumnes de cicle mitjà van anar a Guissona a veure l’espectacle L’Espill Encantat.

Vam gaudir molt d’aquest espectacle, on de la mà dels músics, els cantaires, les veus solistes i les ballarienes ens van anar presentant les diferets famílies d’instruments.

A continuació podreu veure més fotografies de l’espectacle:

Tercer

Quart

RUGBY A 5è

Els i les alumnes de 5è han pogut experimentar un esport bastant desconegut en el nostre entorn. Gràcies al Mario, entrenador de rugby a Tàrrega i pare d’una alumna de 5è, per donar-nos a conèixer aquest esport tan noble i divertit. Ens ho hem passat genial!

A continuació una petita mostra!

Premeu sobre la imatge per veure més fotografies

CICLE MITJÀ ESTEM DE COLÒNIES

Avui hem passat el nostre primer dia a la casa de Colònies Artur Martorell de Calafell. Hem visitat totes les zones, ens hem instal·lat a les habitacions i hem conegut els monitors i monitores amb els que compartirem un munt d’aventures aquests dies. Avui ja hem pogut gaudir de diverses activitats amb ells/es. Estem molt emocionats i emocionades!

En els següents enllaços podreu anar veient les fotos de cada dia:

tercer

quart

VISITA A LA BILBIOTECA

Els nens i nenes de primer hem anat a la biblioteca Germanes Güell de Tàrrega.

La bibliotecària ens ha explicat el funcionament de la biblioteca, uns contes i després vam estar llegint llibres de tot tipus.

Us animem que amb els vostres fills i filles hi aneu, en feu ús, i en el cas que no el tingueu, feu-los-hi el carnet. Cliqueu a la imatge per veure més fotos.

SORTIDA AL MUSEU TREPAT

El dilluns 4 de març els nens i nenes de 1r vam anar al Museu Trepat de Tàrrega. Vam anar caminant, per anar coneixent millor el nostre entorn i vam realitzar 2 tallers al museu: l’Embarrat i la visita guiada. Vau sentir sonar una sirena? Si la vau sentir, érem nosaltres.

En acabar vam anar caminant cap a la plaça de les Bòbiles, un parc nou per la gran majoria de nosaltres. Allí vam dinar i vam jugar fins que va arribar el moment de tornar cap a l’escola.

D’aquesta sortida ens enduem una motxilla amb els carrers, mobiliaris, etc, recorreguts de Tàrrega, nous coneixements de com es treballava al camp i a les fàbriques antigament i en l’actualitat, compartir activitats i estones amb els nostres companys i companyes i uns quants quilòmetres a les nostres cames.

Si voleu veure les fotos cliqueu a la foto.

ESPAIS A I3

Us fem un recull de fotos dels espais realitzats durant aquest segon trimestre en les aules d’I3.

Hem gaudit de propostes relacionades amb l’hivern, el carnestoltes o la mona.

Continuem com a propostes fixes l’espai de taula de llum, de plàstica, de construccions, de lògica-matemàtica, de grafisme, de contes i de joc simbòlic.

Recordeu clicar damunt la imatge per veure les fotos

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El dijous 21 hem participat, junt amb 16 centres educatius de l’Urgell més, a la XX edició del Certamen de Lectura en Veu Alta de la comarca de l’Urgell al Teatre Ateneu (Tàrrega).

Alba Pané Mañà, alumna de sisè de la nostra escola, ha estat seleccionada com a finalista de la categoria de Grumets Verds (CS), per participar a la Final Territorial del dia 16 de maig al Teatre Municipal de Balaguer. També hi ha participat Max Usero, com a representant de la categoria de Grumets Vermells (CM), que tot i no haver estat seleccionat, també ha fet una lectura ben vívida i acurada. Els felicitem tots dos per la seva participació.

Els Serveis Educatius de l’Urgell han organitzat un acte amè, on ens hem trobat amb una sorpresa. Els tres membres del Jurat han estat Víctor Valero, Emma Novell i a Teresa Arrufat. Així doncs, hem aprofitat per fer-nos una foto amb l’estimat exdirector de l’escola, un cop acabat el Certamen. Dues alumnes de 1r de Batxillerat Artístic de l’Escola d’Arts Ondara, Berta Amorós i l’Aran Viles, han estat les animades conductores de l’acte.

Donem gràcies als Serveis Educatius i a Enciclopèdia Catalana per organitzar any rere any un Certamen que ens motiva a animar la lectura amb el nostre alumnat i les nostres famílies.

ANEM A ESQUIAR

El dia 11, l’alumnat de Cicle Superior va anar a esquipar al Port del Comte.

Va ser un dia esplèndid ja que el cap de setmana anterior havia fet una bona nevada. Vam poder gaudir d’un dia ple de neu i noves experiències.

No només vam esquiar, sinó que durant una estona vam poder baixar amb trineu.

Va ser un dia molt divertit!

Si voleu veure més fotografies, premeu sobre els següents enllaços:

VISITA A LA BIBLIOTECA DE TÀRREGA

L’alumnat de tercer hem visitat la biblioteca pública Germanes Güell de Tàrrega. Allí, l’Emma ens ha parlat del funcionament de la biblioteca i com poder-nos fer socis per poder gaudir-ne sempre que vulguem. També ens ha explicat un conte: “La gran fàbrica de les paraules” i finalment hem pogut gaudir d’una estona de lectura lliure per anar descobrint els tresors que hi ha amagats en aquesta biblioteca. De ben segur que hi tornarem amb les nostres famílies perquè ens ha agradat molt.

Si voleu veure com hem gaudit d’aquesta visita feu clic aquí.