Sortida Tremp

El dia 18 de Juny de bon mati  vam sortir de casa preparats per aconseguir el nostre repte. Vam agafar el Alsina a la parada direcció La Pobla de Segur, des de allí vam agafar el tren per arribar fins a Tremp. Un cop a Tremp vam explorar la ciutat amb l’ajuda d’un mapa, on ens indicava com arribar en primer lloc a la biblioteca. Allí vam poder veure una biblioteca molt gran i escoltar un conte relacionat amb els mitjans de transport. En finalitzar la visita amb l’ajuda del mapa vam poder arribar al parc del Pinell on vam gaudir d’una estona de joc i vam dinar abans d’agafar els taxis per tornar a l’escola.

Ens ho vam passar molt bé.