Apadrinament lector

L’Apadrinament Lector és una activitat que es realitza quinzenalment i consisteix en què els padrins lectors, preparen diferents lectures per fer-les als seus fillols. Aquests gaudeixen escoltant un bon model de lectura d’un nen o d’una nena més gran i és un reforç molt positiu per tots plegats, ja que ajuda a fomentar el gust per la lectura dels més petits i aprofundeix en la preparació de textos i treball de lectura dels més grans. A més , ajudarà a establir vincles afectius entre els nens i les nenes de l’escola de diferents cursos.

Família, us animem a participar de l’activitat parlant amb els vostre fills i filles d’aquesta experiència i donar-li la importància necessària per fomentar el gust per la lectura de tots plegats.