Hem fet la mona!!!!

El passat dia 23 de març al matí i coincidint amb l’últim dia abans de las vacances, cada classe fa confeccionar la seva mona. Els alumnes un per un, van anar donant-li forma fins que van aconseguir unes mones mot divertides. Després aquestes mones van ser exposades… Llegeix més»

Dia de portes obertes

El passat divendres dia 9 de març, va tindre lloc la jornada de portes obertes a la nostra escola. Van vindre bastants pares que volien conèixer millor el funcionament de l’escola. Els encarregats de proporcionar aquesta informació van ser els alumnes de 6è. Aquests alumnes van estar… Llegeix més»

Jornada de Portes Obertes

El proper divendres dia 9 de març. l’escola organitza una nova jornada de Portes Obertes.
En aquesta jornada els assistents podreu gaudir d’una visita a les nostres instal·lacions a més de saber què fem i com treballem a l’escola. Ens ho explicaran els mateixos alumnes de… Llegeix més»

Ja ha arribat Gustum!!!!

A la nostra escola, i a la nostra ciutat ha arribat la cúpula de Gustum.
Què és això de la cúpula de Gustum?. és una proposta pedagògica innovadora per donar a conèixer  com es produeixen els principals aliments, fruita, carn, cereals, productes làctics,  Va adreçat als… Llegeix més»

Carnaval 2018

El passat divendres, dia 9 la nostra escola va fer una gran festa per celebrar la festa de carnaval.
Ja, durant la setmana el rei carnestoltes ens va manar un seguit de consignes d’obligat compliment. Va ser molt divertit, sobretot el dijous, quan tots havien de… Llegeix més»

VISITEM EL DANIEL GABARRÓ

El passat dimarts dia 12 de desembre, una representació de la classe de 4t de l’escola, varem entregar al Daniel Gabarró unes cartes de felicitació pel mètode d’entrenament visual de l’ortografia que utilitzem a l’escola. Aquest mètode ens ajuda a millorar les faltes d’ortografia… Llegeix més»