Ja ha arribat Gustum!!!!

A la nostra escola, i a la nostra ciutat ha arribat la cúpula de Gustum.
Què és això de la cúpula de Gustum?. és una proposta pedagògica innovadora per donar a conèixer  com es produeixen els principals aliments, fruita, carn, cereals, productes làctics,  Va adreçat als… Llegeix més»

Carnaval 2018

El passat divendres, dia 9 la nostra escola va fer una gran festa per celebrar la festa de carnaval.
Ja, durant la setmana el rei carnestoltes ens va manar un seguit de consignes d’obligat compliment. Va ser molt divertit, sobretot el dijous, quan tots havien de… Llegeix més»

VISITEM EL DANIEL GABARRÓ

El passat dimarts dia 12 de desembre, una representació de la classe de 4t de l’escola, varem entregar al Daniel Gabarró unes cartes de felicitació pel mètode d’entrenament visual de l’ortografia que utilitzem a l’escola. Aquest mètode ens ajuda a millorar les faltes d’ortografia… Llegeix més»

Comença la Festa Major de Balaguer

El passat dimarts dia 7 de novembre,  els alumnes de la nostra escola, van anar a la tradicional ofrena floral al Sant Crist de Balaguer. Va ser un acte festiu amb un grup d’animació. Els nostres alumnes van gaudir molt amb l’ambient de  festa, que… Llegeix més»

L’escola celebra la castanyada

Durant el passat dia 31 d’octubre a la nostra escola es va celebrar la festa de la castanyada. Durant tot el matí es van fer molts tallers relacionats amb aquest dia festiu. Ens ho vam passar d’allò més bé.
A la tarda i com a fi… Llegeix més»

La biblioteca de l’escola

Els alumnes de 3r de primària de la nostra escola,  per concienciar de la importància de la  biblioteca escolar, van fer aquest petit vídeo.