VISITEM EL DANIEL GABARRÓ

El passat dimarts dia 12 de desembre, una representació de la classe de 4t de l’escola, varem entregar al Daniel Gabarró unes cartes de felicitació pel mètode d’entrenament visual de l’ortografia que utilitzem a l’escola. Aquest mètode ens ajuda a millorar les faltes d’ortografia… Llegeix més»

Comença la Festa Major de Balaguer

El passat dimarts dia 7 de novembre,  els alumnes de la nostra escola, van anar a la tradicional ofrena floral al Sant Crist de Balaguer. Va ser un acte festiu amb un grup d’animació. Els nostres alumnes van gaudir molt amb l’ambient de  festa, que… Llegeix més»

L’escola celebra la castanyada

Durant el passat dia 31 d’octubre a la nostra escola es va celebrar la festa de la castanyada. Durant tot el matí es van fer molts tallers relacionats amb aquest dia festiu. Ens ho vam passar d’allò més bé.
A la tarda i com a fi… Llegeix més»

La biblioteca de l’escola

Els alumnes de 3r de primària de la nostra escola,  per concienciar de la importància de la  biblioteca escolar, van fer aquest petit vídeo.

Les 24 hores de futbol sala.

El passat dissabte 10 de juny, la nostra escola va participar en les 24 hores de futbol sala. Aquest esdeveniment es va realitzar al pavelló de l’Impacsa.
Van participar els nostres equips de pre-benjamins, benjamins i alevins, amb molt bons resultats.

PROJECTE INTERDISCIPLINAR

Que bonica ens està quedant l’escola!  Tots els cicles  fem activitats dins el projecte interdisciplinar “Millorem la nostra escola”
Nosaltres estem decorant la paret on després instal.larem un rocòdrom. De moment ens queda molt vistosa i alegre

Festa de l’aigua al menjador

El passat divendres dia 2 de juny el menjador de la nostra escola va organitzar una guerra d’aigua.  Aquesta és una tradició de fa molts anys. Els alumnes de l’escola van vindre amb el banyador i amb les seves pistoles d’aigua, ampolles, globus… Va ser… Llegeix més»

Estades en anglès segon dia.

Els alumnes del nostre centre continuen a les estades en llengua anglesa. S’ho estan passant molt bé i estan aprenent  molt. Combinen jocs i dinàmiques en llengua anglesa. Ahir a la nit van cantar juntament amb altres escoles que participen en aquestes estades.

Llegeix més»

VISITA AL CRP

El Dimarts van anar a visita el Centre de Recursos Pedagògics de la Noguera. La Mercè, la Maria i Laura ens vam explicar moltes coses. A més vam descobrir un caminet, que ens portava directe a la nostra escola.

VISITA A L’HOSPITAL HESTIA

El dia 4 de Maig vam anar a  l’hospital Hestia de Balaguer. La infermera Eli ens va explicar com s’utilitzaven molts aparells  i ens els deixava provar, també vam visitar el gimnàs, la cuina, la infermeria…..va ser molt divertit i vam aprendre molt.