Les 24 hores de futbol sala.

El passat dissabte 10 de juny, la nostra escola va participar en les 24 hores de futbol sala. Aquest esdeveniment es va realitzar al pavelló de l’Impacsa.
Van participar els nostres equips de pre-benjamins, benjamins i alevins, amb molt bons resultats.

PROJECTE INTERDISCIPLINAR

Que bonica ens està quedant l’escola!  Tots els cicles  fem activitats dins el projecte interdisciplinar “Millorem la nostra escola”
Nosaltres estem decorant la paret on després instal.larem un rocòdrom. De moment ens queda molt vistosa i alegre

Festa de l’aigua al menjador

El passat divendres dia 2 de juny el menjador de la nostra escola va organitzar una guerra d’aigua.  Aquesta és una tradició de fa molts anys. Els alumnes de l’escola van vindre amb el banyador i amb les seves pistoles d’aigua, ampolles, globus… Va ser… Llegeix més»

Estades en anglès segon dia.

Els alumnes del nostre centre continuen a les estades en llengua anglesa. S’ho estan passant molt bé i estan aprenent  molt. Combinen jocs i dinàmiques en llengua anglesa. Ahir a la nit van cantar juntament amb altres escoles que participen en aquestes estades.

Llegeix més»

VISITA AL CRP

El Dimarts van anar a visita el Centre de Recursos Pedagògics de la Noguera. La Mercè, la Maria i Laura ens vam explicar moltes coses. A més vam descobrir un caminet, que ens portava directe a la nostra escola.

VISITA A L’HOSPITAL HESTIA

El dia 4 de Maig vam anar a  l’hospital Hestia de Balaguer. La infermera Eli ens va explicar com s’utilitzaven molts aparells  i ens els deixava provar, també vam visitar el gimnàs, la cuina, la infermeria…..va ser molt divertit i vam aprendre molt.

El Partit de Futbol ( per Amin Dahmani )

El Partit de Futbol
Dia:  Dimecres passat
Hora: 6:00 de la tarda
Lloc:  Pista Poliesportiva de l’Escola Àngel Guimerà
Rival: Vedruna
Categoria: Pre-Benjamí
Resultat:  4 a 3
Alineació:  Jiale,  Adam,  Rayan, Ibrahim,  Adam, Mohamed, Ahmed, Ibrahim, Zacaria i Mohamed.
Golejadors:  Rayan ( 2 ) i Jiale ( 2 )

Amin Dahmani

Master Class C.M.

Continuem treballant PICASSO a C.M. Hem llegit que una temporada de la seva vida estava molt trist  i ho pintava tot blau i una altra època estava més content  i ho pintava tot rosa.
Ens hem construït unes ulleres per veure-ho igual que PICASSO.