Educació Artística

L’expressió artística ha estat sempre molt considerada a l’Alberich, i és per això que amb els anys hem anat consolidant les activitats desenvolupades en els àmbits plàstic i musical.

A tota l’escola la Plàstica es treballa en tallers, on es coneixen les diferents tècniques, però sobretot  representen un mitjà de desenvolupament de la creativitat.

En quant a la Música, a Educació infantil es dóna importància a l’expressió i al moviment corporal, a partir de jocs, danses i de l’experimentació sensorial i sonora dels instruments. La cançó i l’escolta atenta són elements claus de l’àrea, així com el treball de la música i les emocions.

A Primària treballem i gaudim dels diversos  blocs musicals : cançó, educació de l’oïda, dansa, audició, instrumentació i les TIC aplicades a la música. A partir de 4t, els i les alumnes que volen poden participar de l’activitat de Coral en horari escolar.

A l’àrea d’Artística també fem un treball constant de les tradicions (Castanyada, Santa Cecília, Nadal, Carnaval, Sant Jordi…) per tal de conservar i donar a conèixer la nostra cultura.

Pels mestres de l’Alberich és molt important que els i les alumnes coneguin de prop la música, i és per aquest motiu que es programen sortides, concerts , tallers i activitats que permeten gaudir de la música en directe.