Trobada d’intercanvi d’experiències tecnològiques

Els alumnes de 5è van assistir ahir a la Trobada d’Intercanvi d’Experiències de robòtica educativa, programació, dispositius mòbils i Internet de les coses i Steam a l’Institut Josep Tapiró de Reus.

Durant la jornada, els alumnes van visitar la sala Expo per poder conèixer activitats d’aula al voltant de l’ús de dispositius mòbils a l’educació, la programació i la robòtica educatives, l’Internet de les Coses (IoT) i les STEAM.

També van poder gaudir d’experiències educatives explicades per alumnes d’altres centres a la sala Making of.

I, per últim, alguns alumnes van poder participar al 1r Concurs TarracoBOT on van posar en pràctica els coneixements de robòtica pilotant els robots per aconseguir els diferents reptes proposats.

Podeu trobar més imatges clicant a la fotografia següent: