Reunió de l’Assemblea Gestora de la Comunitat d’Aprenentatge

La Comunitat d’Aprenentatge de l’Escola Doctor Alberich i Casas va tornar a engegar una fase de somnis el curs 2016/17, que va culminar en la gran festa dels somnis del passat 2 de juny de 2017.

Des del passat mes de novembre ed 2017 les comissions mixtes de treball —formades per mares, pares i mestres—, ja s’han posat en marxa amb l’objectiu de fer realitat els somnis de la Comunitat d’Aprenentatge.

El pròxim dimecres 25 d’abril a les 16.45 hores tindrà lloc la primera reunió de l’Assemblea Gestora​, l’òrgan que ha de vetllar per la coordinació dels treballs que s’estan duent a terme en les comissions mixtes de treball.
ATENCIÓ TOTA LA COMUNITAT HI ÉS CONVIDADA!!!

Us convoquem a assistir a la primera reunió de l’Assemblea Gestora​. És important la vostra presència, en tant que:

Els representants de les comissions ens posaran al dia sobre la feina que han realitzat durant aquests mesos. Sabreu en quina fase està cadascun dels somnis que es van triar durant la Festa dels Somnis del curs passat. CONEIXEREU

Hi haurà debat i/o aportació d’idees. Si hi assistiu, hi podreu dir la vostra. OPINAREU

Es decidiran quins somnis es portaran al Consell Escolar perquè s’aprovin i es facin realitat a curt, mitjà i llarg termini. DECIDIREU

Si voleu conèixer, opinar i decidir i, en definitiva, aportar el vostre gra de sorra per fer realitat els somnis de tots, no hi falteu! HI HAURÀ SERVEI D’ACOLLIDA PER ALS MÉS PETITS, GRÀCIES A LA COL·LABORACIÓ DE L’AMIPA.

Reunió Assemblea Gestora
Dia i hora: dimecres, 25 d’abril, a les 16.45 hores