Quan entrem escoltem … “La vida es un carnaval”, de Celia Cruz

celia20cruz1I quina raó que tenia la Senyora Celia Cruz! I si no que ens ho expliquin als de l’Alberich, que sembla que entre naps i cols, tot el curs ens el passem en un permanent carnaval! Bromes a banda, ens queden quinze dies escassos per entrar de ple al carnaval, i ho volíem celebrar com l’ocasió es mereix, amb una de les cantants de salsa per excel·lència, l’estimada Celia Cruz  (L’Havana 1925 – Fort Lee  2003) :

El seu nom complet era Úrsula Hilaria Celia de la Caridad Cruz Alfonso. Internacionalment se la coneixia com “la Reina de la Salsa” i “La Guarachera de Cuba”.  L’any 1948 Celia Cruz va enregistrar el seu primer disc. El 1950 va entrar a formar part de la coneguda orquestra cubana “Sonora Matancera”  i hi va actuar durant 15 anys , tot fent gires per Sudamèrica: en aquesta època va fer la seva popular exclamació musical ¡Azúcar! que era una evocació de la seva Cuba natal. Va deixar definitivament Cuba el 1960 poc després de la victòria de la Revolució Cubana de Fidel Castro, i ja mai més va poder tornar-hi.  Gran part de la seva vida la passà als Estats Units  i també a d’altres països sudamericans.

Ens agrada que els/les nostres alumnes coneguin músiques de tots els estils, i després de tants anys cantant al nostrat Carnestoltes, aquest cop ens hem decantat pel carnaval més autèntic , el de lluentons i plomes  i de ritme desenfrenat.

Apa doncs, a preparar la disfressa, l’alegria, el ritme i …….. “Azúcar” !!!!

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/I51nKfg4qeE" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

1. roger

Montse ara que la Celia Cruz ja l´hem tret i ara hi ha els Manel perquè no després de els Manel no poses choco choco de la banda del caribe? si la poses estaré molt content, posa-la si us plau! amb molt de carinyo del Roger Redondo Montañes de 4t A.

2. Marina 4t a

molt graciossssssssss Roger a mi també m’agradaria que posessin la cançó de la Gossa sorda (camalls mullats). HA HA HA HA HA HA HA!!!!!!!!!!!!!!