Quan entrem escoltem … “It’s a small world.”

Sap greu, però tornem a recordar un compositor que ens ha deixat aquest 5 de març. Es tracta de Robert Sherman, que si bé no ens sona massa el seu nom, si que coneixem moltes de les seves cançons : juntament amb el seu germà, va ser responsable de la música d’incomptables pel · lícules infantils, com “Chitty Chitty Bang Bang”, “La bruja novata”, “Los Aristogatos”, “Snoopy, vuelve a casa”, “Les aventures de Winnie the Pooh” i “El llibre de la selva”. Al llarg de la seva carrera, el compositor nord-americà es va fer mereixedor amb el seu germà de diversos premis, entre ells l’Òscar a millor cançó original per “Chim Chim Cher-ee” el 1964 i el de millor banda sonora per “Mary Poppins” aquest mateix any, a més de dos Premis Grammy.
Nosaltres però , no hem escollit la música de cap pel·lícula, sinó la d’una atracció dels parcs de Disney que molts de vosaltres coneixeu, i si no és així, aquí en teniu el video. Bon fi de trimestre!!!

1. Aina Hujic Mor

Aquesta cançó m’ha agradat molt perque es molt alegre crec que no soc l’unica a qui li ha agredat si no a moltes persones perque fa feliç a tot el mon.
    Es molt bonic fer feliç a tot el mon.Aina