Quan entrem escoltem … “El poll de cap i la puça de gossa” i “Sense tu”.

Aquest darrer trimestre el vam començar molt “coral”, i no és per menys ja que aquests dies les dues corals han gaudit d’experiències molt gratificants. P,er una banda la coral dels grans van poder gaudir d’un taller de luxe de mans del prestigiós director Òscar Boada, i la setmana següent les dues corals van participar a la Trobada de Corals de Tarragona que es va celebrar al Complex Educatiu de la mateixa ciutat. És per aquets motiu que la primera música que vam escoltar va ser la cançó “El poll de cap i la puça de gossa”, del nostre benvolgut poeta Miquel Desclot i del músic Albert Guinovart, interpretada per la Coral Amics de la Unió.
Ara bé, el “Hit parade” de les músiques d’entrada segur que serà la que estem escoltant ara : “Sense tu” del grup olotí “Teràpia de xoc”, i que poc es devien pensar ara fa tres o quatre anys quan la van presentar, que arribés a tenir l’èxit actual. De fet, la televisió fa miracles, i gràcies a la sèrie “Polseres vermelles” s’ha popularitzat molt. Però no per això en desmereixerem la seva qualitat, perquè quan una cançó enganxa a tots/es els/les alumnes de l’Alberich, des de P3, a 6è … per alguna cosa deu ser!
Gaudiu-ne!