Presentació logotip Somnis de la comunitat

A finals del curs passat l’escola va decidir que tots els seus alumnes participessin en un concurs per escollir logotip per representar els somnis que es compleixen a la nostra comunitat. A cada classe ens van ensenyar uns quants logotips i ens van dir les normes.

De cada classe vam penjar el que ens va semblar millor al hall de l’escola, i el dia dels somnis va poder votar tothom.

‘Vaig inspirar-me en l’arbre genealògic. En cada branca hi havia una paraula: escola, treball, esforç,…’

Els que l’any passat feien 4t ens hem fet una foto amb el logo fet amb cartró ploma.

Text escrit per: David V., Asier G. i Magalí G. (5è)