POP TO THE SHOPS 1R

Els alumnes de 1r hem treballat els aliments a l’aula d’Anglès i ens hem creat les nostres pròpies botigues per anar a comprar tot aprenent a comunicar-nos en llengua anglesa.

Cada grup ha preparat un cartell amb el nom de la seva botiga (fruiteria, verdureria o supermercat), la llista dels productes i els preus, i una llista de la compra amb dos productes de cada establiment per anar a comprar. Els membres de cada grup s’han distribuït els rols de botiguers/es o clients/es. Comencem a jugar!

Podeu veure les fotografies dels alumnes de la classe de l’Àliga (1A) i de la classe del Basilisc (1B) clicant aquí.