Noves activitats

També ho penjarem a l’Agenda de l’escola, però no ens podiem estar d’avançar-vos les següents activitats:

Pedalada popular (18 de març) i els alberikus hi van com a grup.
Trobada de ritmes i balls al pavelló (30 de març), on actuen extraescolars de dansa i hip-hop.
Actuació d’extraescolars artístiques (13 d’abril, 17h) al gimnàs de l’escola.
–  Actuació del grup de teatre de pares amb l’obra St Jordi i la Princesa (dia 20 d’abril, en horari escolar).
Trobada de corals a Reus (21 d’abril). Hi participen les dues corals de l’escola.
Festa de la Família (5 de maig). Properament es passaran fulls d’inscripció, però qui vulgui participar que es reservi dia.

Font: AMIPA