L’espectacle ‘Bufasons’ arriba a l’escola per encetar la Setmana de la Música

Saps que tenen en comú una escala, un maó, una crossa, una cadira, una roda, una oliva, una botella de plàstic,  uns tubs de reg, una tanca d’obra….No ho saps? Doncs és molt fàcil, són INSTRUMENTS MUSICALS.

En Xavi Lozano ens va oferir als alumnes de P5, 1r, 2n, 3r i 4t, un concert extravagant, amb unes exquisites composicions musicals. Un viatge inevitablement còmic i didàctic, amb objectes quotidians que habitualment veiem però no sempre sentim, per a seguir-nos demostrant que la música és allà on decidim trobar-la.

Fer música amb objectes ha estat un espectacle on l’emoció, la màgia i el riure han estat assegurats, i la gran qualitat musical dels seus intèrprets ens va agafar per sorpresa a tothom.

L’espectacle BUFASONS ha estat un molt bon inici de la Setmana de la Música…