La festa de St. Jordi a l’escola

Com cada any l’escola està preparant la festa de Sant Jordi, en la que l’AMIPA col·labora i participa activament.
Aquest any farem venda de roses en les hores d’entrada i sortida de l’escola, i a la tarda també hi haurà parada de llibres nous i de segona ma, i roses durant l’estona que els pares podrem accedir al pati, i gaudir de la festa amb els nostres fills.

Podreu comprar berenar per a vosaltres i per als nens en les paradetes que organitzen el grup de teatre de l’escola.

Per poder dur a terme totes aquestes activitats necessitem la vostra col·laboració, per poder-nos organitzar, us demanem que retorneu aquesta butlleta abans del divendres a l’oficina de l’AMIPA.

Als pares i mares voluntaris, us esperem a l’hora que us hagueu ofert.