Comencem un nou curs!

Després d’un estiu poc estiuenc, i un començament de setembre molt calorós, ens toca tornar a treballar una mica … bastant! Tenim la societat revolucionada: indignats, retallades a tort i a dret, supressió de la 6a hora a la majoria d’escoles …. I per si tot això fos poca cosa, van uns il.luminats i decideixen donar la raó a unes quantes famílies que volen l’ensenyament dels seus fills en castellà. Nosaltres, l’Alberich , ens hem adherit a la campanya engegada per SOMESCOLA.CAT, de defensa del català com a llengua vehicular de l’escola: “Per un país de tots, l’escola en català” I és que a l’Alberich en cap situació considerem adequat separar als nostres alumnes per raó de sexe, religió, raça, idees … i molt menys per raó de llengua. Sembla demostrat que a les escoles els i les alumnes conviuen amb naturalitat l’us simultani del català i del castellà, i a nivell curricular els resultats de les proves externes d’avaluació demostren que no estem pas pitjor que la comunitat de Madrid , per exemple.
Però si tot això ho voliem fer sentir amb música, havíem de buscar un grup amb força, energia i de caire reivindicatiu, i amb aquest perfil hem trobat “OBRINT PAS”, un grup del País Valencià, que amb la seva música porta arreu dels nostres Països Catalans aquesta lluita. Gaudiu doncs d’aquest grup i de la seva cançó “SOM”… i bon inici de curs!