Xerrades i tallers – Febrer 2013

TAULA RODONA PER PARES I MARES

“L’hora del cafè: “el vincle afectiu”
La relació afectiva o lligam que s’estableix entre dues persones, necessitat bàsica per crear relacions especials amb algunes persones del nostre entorn més proper.

Mentre ens prendrem un cafè, visionarem un curtmetratge i a posteriori taula rodona

Dimecres 27 de 15,15 a 16,15
Lloc: Sala de professors
Coordina: Laura Pla (psicopedagoga)
CAL INSCRIPCIÓ PRÈVIA (sense cost). Apunteu-vos a l’AMIPA

TALLERS PER PARES I ALUMNES

“Manualitats pintem amb vidre
Aquí els artistes de l’escola podran gaudir d’una bona estona amb una nova tècnica de pintura de vidre.
Es realitzarà un plat amb vidre emplomat (podeu veure una mostra a l’oficina de l’AMIPA). Al finalitzar el taller us l’emportareu cap a casa.

A càrrec: Sonia Pérez Hervas
Dissabte 23 Dissabte 2 de març de 10 a 12 hores.
Lloc: l’aula de tallers
Adreçat a pares/mares acompanyats del seu fill
(1 adult per cada nen, a partir de 6 anys)
Cal que porteu paper de cuina, alcohol, i roba vella o una bata