Tallers Créixer en familia – Ed. Infantil

Són xerrades obertes a totes les famílies d’educació infantil que hi estiguin interessades. El lloc és l’escola Celia Artiga i comencen el proper dilluns dia 20 d’abril.

Créixer en família és un programa formatiu dirigit a orientar, reforçar i donar eines a les famílies per exercir el seu paper educatiu de forma positiva, amb l’objectiu de potenciar el reconeixement i la confiança en les pròpies capacitats dels progenitors..

El cicle de tallers (que farem a la nostra escola), pretén ser un espai d’intercanvi d’experiències entre pares i mares amb fills i filles d’edats similars, guiats per professionals experts en la formació de famílies en què les prioritats són reflexionar en relació amb per què educar, què fer i com fer-ho.

El cicle consta de 6 sessions al votant de les següents temàtiques: afecte, autonomia, autoritat, estratègies educatives, resolució de conflictes, responsabilitats en l’àmbit domèstic, el lleure i l’entorn, el paper educatiu de l’escola i la família extensa,…

Sessió 1.- T’estimo tal com ets ?
Sessió 2.- Ho he provat tot, però no em fa cas !!
Sessió 3.- Vols dir que ja està ordenat ?
Sessió 4.- Als nens els cotxes i a les nenes les nines ?
Sessió 5.- Jugar serveix ?. Aprenem jugant ?
Sessió 6.- Monogràfic sobre un tema triat per les famílies d’entre diverses propostes.

Aquest cicle de tallers es duran a terme els DILLUNS següents:

– dilluns 20 d’abril. Hora: 15:00 h – 16:30 h.
– dilluns 27 d’abril. Hora: 15:00 h – 16:30 h.
– dilluns 4 de maig. Hora: 15:00 h – 16:30 h.
– dilluns 11 de maig. Hora: 15:00 h – 16:30 h.
– dilluns 18 de maig. Hora: 15:00 h – 16:30 h.
– dilluns 25 de maig. Hora: 15:00 h – 16:30 h.

Són temes interessants que ens poden ajudar a reafirmar l’educació que oferim als nostres fills /es, a fer-nos preguntes de dubtes que podem tenir en la seva educació, i un llarg etcètera.

Us esperem !!!