EL NOSTRE BARRI

El alumnes de cinquè A de l’escola Agustí Bartra hem realitzat unes enquestes per conèixer que pensen els veïns del barri de Ca N’Anglada. Les hem passat per tot el barri.
Per elaborar les enquestes hem partit d’ unes hipòtesis que ens han ajudat a pensar… Llegeix més»

2a Trobada intercentres

Ahir a la tarda, quan vam acabar les classes, uns quants alumnes de Cicle Superior vam anar a l’escola Antoni Ubach a fer una activitat esportiva amb nens i nenes d’altres escoles. Vam practicar beisbol, jocs de contacte i atletisme. Va ser una tarda molt… Llegeix més»

UN LLAMP CAU A SOBRE DEL VOLCÀ DE LES ARTS

Després de rebre l’última connexió amb el satèl·lit Sputnik, l’Agència Efe, informa que el volcà de les arts situat a l’illa dels artistes, a l’oceà Pacífic, ha perdut la seva activitat. Aquest mític volcà, que és màgic, ha perdut la seva màgia. Durant milers d’anys els seus habitants han estat molt feliços perquè gràcies a l’energia que els hi donava aquest volcà, tenien creativitat, alegria, imaginació, cultura, etc. L’illa era plena de músics, de pintors, d’actors, de poetes,…

Durant una terrible tempesta, un llamp ha penetrat pel cràter del volcà provocant una gran explosió que ha destruït la seva energia artística que era la inspiració dels habitants de l’illa.

Aquest matí, al despertar, els artistes no se’n recordaven de cantar, ni de pintar, ni de fer contes… I no ballen, no canten… han perdut l’essència de les arts, ja no són artistes, doncs no tenen inspiració.

Els savis de l’illa han fet una reunió d’urgència per poder trobar una solució, i han decidit demanar ajuda de l’exterior.

Com que viuen en una illa i han perdut les comunicacions, han acordat enviar un missatge de socors dins d’una ampolla.